“Stedet byen trenger”
Anmeldelse av Tapp & Kork

Tapp & Kork
Vurdert som nr. 4 av 34 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Hos oss får du håndverksøl fra tappetårn og flasker samt mye annen kvalitetsdrikke. Du kan også bestille pizza fra vår meny. Vi har i dag 11 linjer med fatøl og cirka 70 sorter på flaske.
Anmeldt 29. november 2018

Dette er et sted byen sårt trenger. Det er en noe mørk pub, men samtidig trivelig på sin egen måte. De serverer et bredt spekter av øl, er usikker på hvilke andre drikkervarer de har i sortementet. Har fått god hjelp til å velge ut når jeg har bedt om det.

Takk, hellstorm93

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Tapp & kork har et knallbra utvalg øl, og bartendere som vet å utfordre deg! Hvis du er der bør du velge noe du aldri har smakt før!

Takk, 582stines
Anmeldt 17. august 2018

Hvem har sakt at alle pubber skal være mørkest mulig, sorte vegger og tak, en hule som ikke ligner noenting

1  Takk, OBara
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Fine lokaler med dempet og avslappet stemning. Bra utvalg og kunnskap blant de ansatte. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, ronaldhR7195QC
Anmeldt 8. august 2018

Tapp og Kork har byens desidert største utvalg av typer øl . Stedet kaller seg da også helst ølbar og har hyggelig og hjelpsom betjening.

Takk, martinmolde54

Reisende som så på Tapp & Kork, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Tapp & Kork? Del dine erfaringer!