“Glimrende utvalg”
Anmeldelse av Tapp & Kork

Tapp & Kork
Vurdert som nr. 3 av 37 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Hos oss får du håndverksøl fra tappetårn og flasker samt mye annen kvalitetsdrikke. Du kan også bestille pizza fra vår meny. Vi har i dag 11 linjer med fatøl og cirka 70 sorter på flaske.
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Glimrende sted for en øl elsker.
Veldig godt utvalg og serviceinnstilt betjening. Mye bra på tap.

1  Takk, RuneLie

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Strålende service, svært godt utvalg av øl samt tilbyr gode alternativer til de som ønsker noe annet.

Takk, bberg88
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fotball vises men når den er i andre etasje i et utrivelig lokale får det bare være. Blir ikke flere besøk her. Tusen takk

Takk, Kristin966
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Særdeles bra ølsted. Flinke folk og stort utvalg. Ganske lite lokale så kan være lurt å komme tidlig. En av favorittpubene mine i Norge.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, gj_rans2017
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god atmosfære og stort sett flinke bartendere. Utvalget er bra og kunnskapen rundt øl er bra. Kan til tider være fult inne i lokalene men det tyder vell på at stedet er populært

Dato for besøk: juni 2020
Takk, empiretm

Reisende som så på Tapp & Kork, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Tapp & Kork? Del dine erfaringer!