“Uventet godt!”
Anmeldelse av Tapas Bar Burgers

Tapas Bar Burgers
Vurdert som nr. 44 av 203 Restauranter i Sogn og Fjordane
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Med inngang fra sidegate til restaurant i andre etasje, var vi litt overrasket over at det var fullt. Menyen var variert, og rask service og vi begge var enig om at burgerne her var saftige, smakfulle og til å bli mett av. Søtpotetfries er veldig godt, og mine ble nesten spist opp før jeg fikk smakt på burgeren. Anbefales!

Takk, 574camillab

Anmeldt 27. juni 2020

En av de dårligste burgerene vi har spist. En grå, tørr og smakløs opplevelse.
Burgeren mistet all kjøttsaften når vi satte kniven i den. Tørr og smakløs.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Aleksander E
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste her en fredag kveld. Mye forskjellig å velge mellom. Dersom man ikke liker burger så er tapasen veldig god! Maten kom fort og maten var kjempegod. Mye pommes-frites ved siden av burgeren, men de var helt perfekte! To-tre tapasretter er nok til en person (i hvert fall meg)

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, sykow
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Spiste middag her da vi var på weekendtur til Florø. Veldig god mat, fint lokale, god beliggenhet. Maten kom raskt, hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 327bj_rgr
Anmeldt 16. juli 2019

Spiste grilltallerken for 2 personer. Kjempegod mat og flott service. Koselige lokaler. Vel verdt et besøk

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Odyssey244892

Reisende som så på Tapas Bar Burgers, så også på

Marifjøra, Sogn og Fjordane

Innvik, Sogn og Fjordane

Har du vært i Tapas Bar Burgers? Del dine erfaringer!