Vio.com
ZenHotels.comUSD 166
Anmeldt 25. august 2018

Litt eldre hotell med sentral beliggenhet i Florø.Gratis parkering på baksiden av hotellet.Rom med gode senger og vinduer som kan åpnes,god størrelse på rommet.Det viste seg at tv-en på rommet vårt ikke virket men etter et par minutter var vi installert på nytt rom.Smilende og hyggelig betjening alt fra resepsjon til frokostsal.Meget enkel frokost

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ellerine
Veronica V, Resepsjonssjef på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hei ellerine!

Tusen takk for superfin tilbakemelding:)

Ha en strålende dag:)

Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Det kalles ofte «mellomklassehoteller», disse comfort-hotellene i Choice. Og det er det det er. Det funker som hotell. Enkelt og greit. Har ikke spist middag her, men frokosten funker bra. Trivelig betjening veier opp for noe slitt inntrykk i deler av hotellet. Kjekk beliggenhet i lille Florø sentrum.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Opplevelsespioneren
Siv Grov K, General Manager på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt å høre at hotellet fungerer og at vi som crew svarer til forventningene. Vi jobber stadig med vedlikehold/renovering for at hotellet skal fremstå best mulig. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved senere anledninger.

Anmeldt 22. april 2018

BELIGGENHET: Florø sentrum med kort vei til "alt". Mange rom vender mot Markegata, og trafikken kan kanskje være forstyrrende? Selv hadde vi rom mot baksiden - stille og fredelig.
ROM: Gode senger. Godt fungerende varmekabler på badet. Radiator som gir god varme. Strømuttak ved skrivebord. Vinduer som kan åpnes i lufteposisjon. Det var ikke spesielt lytt til naborommene, men det kan jo være fordi naboene var stille og fredelige gjester.
SERVICE: Veldig bra! Alle ansatte vi møtte, var flinke til å hilse på gjestene. Vi ble til og med oppgradert til et større rom ved ankomst - uten at vi spurte eller hintet noe om det. Hotellet (resepsjonisten) spanderte dessuten kaffe på oss i lobbyen ankomstdagen. Et av nøkkelkortene våre "forsvant" like før utsjekking, men resepsjonisten tok det med et smil.
MAT: Normalt god frokost. Pluss for mange økologiske alternativer. Restaurant og pub var ikke åpne da vi var der.

Romtips: Rom mot baksiden (stille) eller rom mot gaten (trafikk).
Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, Turistsjef-Johansen

Tusen takk for flott tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved senere anledninger og skal gjøre vårt aller beste for at dere skal få et hyggelig opphold hos oss.

Anmeldt 18. januar 2018

Dårlig til å svare på telefon samt brukte meget lang tid på en rotete innsjekk. Dette til tross for et av det dyreste hotellet jeg har overnattet på til nå. Sengen burde vært bedre. Blir neppe brukt igjen. Håper dette ikke er kjedens profil.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, steinark2018

Takk for tilbakemelding. Vi setter stor pris på å bli gjort oppmerksom på hva som ikke fungerer - vi ønsker hele tiden å bli bedre. Vi har dynamiske priser som varierer utfra belegg. Under ditt opphold var det stor trafikk, hotellet var fullt og prisene høyere enn det som er vanlig. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre og ønsker deg velkommen tilbake ved senere anledninger.

Anmeldt 8. januar 2018

Det er alltid fint å komme til Comfort hotel Florø. Alle ansatte er hyggelige og hjelpsomme. Undertegnede tilbringer av og til helgene der og setter bl.a. stor pris på de lange søndagsfrokostene og at vi ikke behøver å sjekke ut før kl. 18 om søndagene.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 605karil
Siv Grov K, Manager på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2018

Hei,

Tusen takk for særdeles hyggelig tilbakemelding. Fint å høre at du setter pris på Comfort sine lange søndagsfrokoster som varer til kl.12.00 - og sen utsjekk.
Du er hjertelig velkommen til flere hyggelige opphold!