Priceline
ZenHotels.comUSD 169
Anmeldt 23. juli 2020

Hadde bestilt rom flere uker på forhånd og bedt spesielt om å få et stille og rolig rom - langt unna heisen. Vi ankom også relativt tidlig på ettermiddagen (ca. kl. 16). Rommet vi fikk viste seg å være rett i nærheten av begge hotellets heiser(!) og vendte i tillegg ut mot Florøs mest trafikkerte gate! Hotellet hadde åpenbart ikke lest våre ønsker i det hele tatt! Ved henvendelse til resepsjonen fikk vi klar beskjed om at hotellet var helt fullt og at vi ikke kunne få bytte. Vi ga oss ikke sånn uten videre og det viste seg da at det faktisk var et alternativ likevel; fortsatt vendt mot et trafikkert kryss, men totalt sett hakket bedre enn det første. Rommet var rent og ryddig, men med en meget sterk og ganske ubehagelig parfymelukt (vaskemiddel?). Rommet hadde relativt nyoppussede overflater, men det kan ikke kamuflere at bygget og rommet er relativt gammelt. Ingen ventilasjon er ganske ubehagelig når vindu må lukkes om natten pga trafikken ute på gata. Betjeningen virket stort sett sure og det var knapt et vennlig smil å se i løpet av det døgnet vi bodde der. At det gikk tomt for kaffe under frokosten (og at det tok tid å fylle på) var på en måte ganske symtomatisk for oppholdet. Heldigvis har Florø andre ting å by på som gjør et opphold i byen severdig.

Romtips: Be om rom mot bakgården og be om bekreftelse på dette før ankomst.
Takk, halvorh227
Veronica Vedvik, General Manager på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Hei halvorh227!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding fra ditt opphold.

Det var bra at dere fikk byttet rom bort fra trafikken. Vi ønsker selvsagt bare å gi den beste opplevelsen til våre gjester.

Når det er sagt, så hadde vi utfordringer med et fullbooket hotell hele sommersesongen og vi gikk tom for det ene og det andre, før vi rakk å fylle på.
Denne sommeren er vi dog bedre beredt, så her skal det ikke mangle en kaffeskvett! :-)

Håper dere vil besøke oss igjen og at vi kan rette opp inntrykket.

Med vennlig hilsen
Veronica & team CO Victoria
Comfort Hotel Victoria Florø

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov her en natt og det var kjempe fint.vi fikk et strøkent rom og det var ikke noe feil. Personalet var super hyggelige og vi koste oss masse. Dette anbefales til alle. Restauranten under hadde kjempe god mat og det var veldig god stemning hele kvelden. Frokosten var kjempe bra. Det var alt fra varmmat til havregryn. Dette har vært en strålende overnatting.

Takk, EmilieSaga

Hei EmilieSaga!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding! :-)

Så hyggelig å lese at dere var så fornøyd med oppholde deres.

Da håper vi at dere kommer igjen neste sommer! :-D

Ha en fortreffelig helg:-)

Med vennlig hilsen
Veronica & team CO Victoria
Comfort Hotel Victoria Florø

Anmeldt 25. februar 2020

Fint og sentralt hotel.
godt og Meget brautval til frokost.
Veldig hyggelig og behjelpelig personale.
Forholdsvis stille på rommet.bra seng og fint bad med dusj.
Bra og ganske rask WIFI,
enkeltt ut og innsjekk.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, bcanoa64
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

I forbindelse med en forretningsreise tok jeg en snartur innom hotellet for å jobbe noen timer og spise middag før flyet mitt skulle frakte meg hjem til Østlandet. Har med andre ord ikke overnattet og min anmeldelse gjelder derfor kun restauranten.

Hotellet har nettopp oppgradert lobby og restaurantsområde. Lekkert etter min smak. Jeg bestilte «Heimlaget burger», dette er den beste burgeren jeg har smakt. Perfekt stekt, så saftig at jeg nesten ble flau. Hamburgerbrødet var perfekt crisp men likevel luftig og godt. Pommes Frites er sjeldent en kulinarisk opplevelse, men disse her var også helt vanvittig gode.

Er veldig glad i burgere og har spist meg rundt land og strand, men Comfortburgeren på Florø overgår dem alle. Tommel opp!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, larsjorgenH
Veronica V, Front Office Manager på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2019

Hei Lars Jørgen!

Vi takker og bukker og bøyer oss i støvet!!!

Tusen takk for en velformulert, sprudlende og morsom tilbakemelding!! :-)
Dette må være den beste feedback`en vi har fått til nå :-)

Og vi har selvsagt delt den på intern siden vår (og facebook), og vi omtaler den nå som byens beste burger ;-) ;-) ;-)

Menyen i vår restaurant er jo hovedsaklig sesongbasert, så denne hjemmelagede burgeren kunne fort blitt byttet ut, men vi har selvsagt tatt en avgjøerlse på at denne herligheten er komt for å bli! ;-)

God Jul til deg og dine :-)

Anmeldt 7. august 2019

Florø er kanskje den mest stille byen jeg har besøkt. Byen virker også litt slitt med mange ustelte bygninger og nedlagte butikker. Men man kan ikke dømme hotellet etter det. Hotellet ligger sentralt med gåavstand til hele sentrum. Dessverre var det mye bråk utenfor nattestid fra en nærtliggene nattklubb. Det gikk utover nattesøvnen. Rommene er helt ok. Litt gammelt, men toalettet virker å ha blitt pusset opp i senere tid. Til tross for litt høy pris for overnatting, så fikk man likevel god valuta. Da med tanke på at vi ikke trengte sjekke ut før kl 18 dagen etter (Stor fordel). Noe som passet fint, da båten gikk klokken 17 og vi fikk derfor ekstra tid til å slappe av. Det var helt supert og helt klart det beste med dette hotellet. Ellers hadde baren rikt utvalg, hyggelige ansatte var der og frokosten var god.

Romtips: Dersom det er varmt i været og solen står på, anbefales rom på bakside. Dessverre går dette på bekostning av utsikt.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Trond H
Veronica Vedvik, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2021

Hei Trond H!

Først og fremst: tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :-)

Avhengig av hvilken tid på året man besøker denne kystbyen, så kan man treffe på et yrende folkeliv.
Jeg anbefaler å ta turen hit når det er Sildebordshelg - verdens lengste sildebord (og - det er gratis!) i verden, med scenemusikk og god stemning. Etterfulgt av Laksens dag lørdagen etterpå.

Håper å se dere her igjen neste sommer :-)