TripadvisorUSD 166
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet vårt. Vi benyttet oss av tilbud gjennom Coop, så rommet var veldig rimelig. Vi fikk også rom med badekar noe som alltid er et pluss. Hotellet var ganske slitt og rommet manglet ventilasjon og var plassert rett ut mot veien så det var en del støy. Frokosten var utrolig god og variert, de ansatte var veldig hyggelige.

Takk, 10celinek
Veronica Vedvik, Annet på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2022

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Veldig kjekt at dere benytter dere av Coop hotellkupp. Det er absolutt en gunstig rabatt å benytte seg av.

Håper å se dere her igjen

Anmeldt 2. august 2020

La deg ikke skremme av overskriften. Det er fullt mulig å sove greit her. Enkelt å parkere i gata rett utenfor (gratis mellom 17.00 og 08.00). Rommet var rent og ryddig med lenestoler til to personer. Frokosten er normalt bra. Sparbutikk rett ved, som stenger klokke 22.00, hvis du har behov for snacks:)

3  Takk, KongHans1
Veronica Vedvik, General Manager på Comfort Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Så bra at du var fornøyd med frokost og selve hotellrommet :-)

Vedr. parkering: vi har også gratis parkering i hotellets bakgård.

Ha en strålende helg:-)

Anmeldt 28. juli 2020

Vi trodde vi hadde bestilt på Quality hotell, men ved en feil hadde vi bestilt på Comfort. Det var et hyggelig hotell midt i Florø sentrum. Rommene var helt Ok og som vanlig standard på denne type Choise hotell.
Hoteller har hyggelig betjening og får plusspoeng for meget bra frokost!

1  Takk, Victor R

Hei Victor R!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Så hyggelig at dere var så fornøyd med frokosten! :-)

Håper å se dere her igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 25. juli 2020

Vi overnattet her på hotellet. Vi fikk et stort rom og var veildig fornøyd. Det var litt støy fra veien utenfor men ikke mer enn normalt for et hotell midt i byen. Koselig hotell. Vi vill bruker det igjen når vi er i området.

2  Takk, Tony C

Hei Tony C!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding fra ditt opphold.

Så hyggelig at dere var fornøyd med å få et stort rom :-)

Vi har tidvis noe støy fra hovedgata - spør derfor om å få rom mot vestbygg eller bakside, da er dere garantert å ikke bli plaget av trafikkstøy.

Håper å se dere her igjen neste sommer :-)

Anmeldt 23. juli 2020

Hadde bestilt rom flere uker på forhånd og bedt spesielt om å få et stille og rolig rom - langt unna heisen. Vi ankom også relativt tidlig på ettermiddagen (ca. kl. 16). Rommet vi fikk viste seg å være rett i nærheten av begge hotellets heiser(!) og vendte i tillegg ut mot Florøs mest trafikkerte gate! Hotellet hadde åpenbart ikke lest våre ønsker i det hele tatt! Ved henvendelse til resepsjonen fikk vi klar beskjed om at hotellet var helt fullt og at vi ikke kunne få bytte. Vi ga oss ikke sånn uten videre og det viste seg da at det faktisk var et alternativ likevel; fortsatt vendt mot et trafikkert kryss, men totalt sett hakket bedre enn det første. Rommet var rent og ryddig, men med en meget sterk og ganske ubehagelig parfymelukt (vaskemiddel?). Rommet hadde relativt nyoppussede overflater, men det kan ikke kamuflere at bygget og rommet er relativt gammelt. Ingen ventilasjon er ganske ubehagelig når vindu må lukkes om natten pga trafikken ute på gata. Betjeningen virket stort sett sure og det var knapt et vennlig smil å se i løpet av det døgnet vi bodde der. At det gikk tomt for kaffe under frokosten (og at det tok tid å fylle på) var på en måte ganske symtomatisk for oppholdet. Heldigvis har Florø andre ting å by på som gjør et opphold i byen severdig.

Romtips: Be om rom mot bakgården og be om bekreftelse på dette før ankomst.
Takk, halvorh227

Hei halvorh227!

Det var bra at dere fikk byttet rom bort fra trafikken. Vi ønsker selvsagt bare å gi den beste opplevelsen til våre gjester.

Når det er sagt, så hadde vi utfordringer med et fullbooket hotell hele sommersesongen og vi gikk tom for det ene og det andre, før vi rakk å fylle på.
Denne sommeren er vi dog bedre beredt, så her skal det ikke mangle en kaffeskvett! :-)

Håper dere vil besøke oss igjen og at vi kan rette opp inntrykket.

Veronica & team CO Victoria