“Lokal øl som har suksess også hjemme i Oslo”
Anmeldelse av Vesle Kinn

Vesle Kinn
Vurdert som nr. 4 av 13 Restauranter i Flor
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig bar med alt av KINN men også et bra utvalg av vin.

Valgte planka hvor jeg fikk anbefalt 4 forskjellige sorrter

Blues musikk og kunnskapsrik person bak baren.

Et pålagt besøk hvis man er i by’n

Takk, Moeoslo

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Stort utvalg av egenprodusert øl med fantastiske smaker, et sted for folk som liker godt øl og god atmosfære.
Hyggelig betjening

Takk, OisteinA1
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kule lokaler og masse utvalg av øl. Typisk bryggeripriser så du får en øl til 100 lappen. Hyggelige ansatte og god atmosfære.

Takk, 10celinek
Anmeldt 28. juli 2020

Hyggelig lite sted med hovedsakelig ølservering og litt smått å spise ved siden av - skinke og ost etc.
Vi satt oss ute i bakgården. den kunne trenge en liten oppussing, litt skitten og ikke så veldig trivelig.

1  Takk, Victor R
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Supert interiør, lun atmosfærer. Godt utvalg av mikrobryggeri øl, egen produksjon og andre. Hyggelig og ølkyndig krovert. Godt ig uvanlig utvalg av musikk.

Dato for besøk: september 2019
Takk, ErlingS112

Reisende som så på Vesle Kinn, så også på

Har du vært i Vesle Kinn? Del dine erfaringer!