Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotell med veldig god standard! Hyggelige ansatte og god frokost! Billigare enn de andre hotellene i Florø! Var litt vanskelig å finne frem, men var i et rolig strøk så det var egentlig berre supert! Anbefalest på det sterkeste

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, sirimaleneeee
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Ligger ganske sentralt i Florø. 5 min med bil fra flyplassen. Cirka 15 min å gå inn til sentrum.

Hotellet ligger i et boligområde. Enkel bygning med lyse og veldig enkle rom. Grei størrelse på rommet. Dobbeltsengene var veldig behagelige, gode dyner, men bare en pute. Ikke noe problem for meg, men noen foretrekker selvfølgelig to eller fler. To behagelige skinnstoler på rommet med et lite bord og en stor flatskjerm. Rommene varierer, noen har kjøleskap mens andre har ikke det.

Det ene som var dumt med rommet var badet. Veldig lite. Man satt med beina i dusjen som kun hadde et dusjforheng som var litt møkkete. Ikke noe form for en ordentlig dusj. Derfor måtte man være veldig forsiktig hvis man ikke ville ha oversvømmelse på badet.

Er man heldig får man rom i 2. Eller 3. Etasje. I 1. Etasje er rommene vendt ut mot parkeringsplassen og vinduene er store, noe som gjør at man føler at man er på utstilling. Heldigvis er det ikke mange som går forbi der.

Frokosten var god og enkel. Både litt varmmat og mye godt pålegg å velge mellom.

Alt i alt, helt greit hotell for en relativt billig pris.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, sykow
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Enkel men god standard, ryddig og rent. Store lyse rom, gode senger.
God frokost med godt utvalg, og lyst og trivelig serveringslokale.

Svært god valuta for pengene - veldig hyggelig pris og ingenting å trekke for i denne prisklassen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, oddwere
Anmeldt 25. november 2018

Hotellet har hyggelig vertskap, men de fleste snakker kun engelsk.

+ Serviceminded vertskap
+ Fri skyss til sentrum
+ Sykler tilgjengelig
+ God frokostbuffet
+ Behagelig sengemadrass og puter
+ Fri parkering

- Noe avsides beliggenhet
- Veldig basic og enkelt hotell

Romtips: Be om en etasje opp for å unngå sjenanse fra parkeringsplassen.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Gudbrand T
Anmeldt 22. januar 2018

Dette hotellet er nyoppusset med fine rom og godt bad. Betjeningen med Artur i spissen hvert ikke hva godt de kan gjøre for deg. Meget god service. Vi kommer til å bruke dette de neste fire årene før utreise offshore. Det er bare å ringe så kommer de å henter deg på flyplassen. Om morgenen kjører de deg også til flyplassen. Vi må opp Kl. 05:00 men det var ingen problem for å få en god frokost for det. Egg og bacon, mye annet godt også, det var fint dekket. Kaffe, te og kakao er også en selvfølge. Billig er det også.

Romtips: Her kan en forhandle fem en god pris.
Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Kristen T