Expedia.comUSD 111
eDreamsUSD 106
Agoda.com
Anmeldt 29. mars 2021 via mobile enheter

Overnatting et døgn. Rent, pent og enkelt. Et rolig koselig lite hotell i Florø. Vi ble godt tatt i mot av Artur. Veldig god service. Også god hjelp fra senvakten S - ung mann. Nydelig god frokost med stort utvalg av pålegg. Anbefaler dette hotellet - som også hadde en god pris.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, anitafP7727PP
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her en natt, og rommene vi fikk var store og funksjonelle. Terasse med sittegruppe på begge sider ute, så man kunne velge alt etter hvor solen var. Helt ok frokost, så alt i alt godt tilbud i forhold til prisen.

2  Takk, alfmagne
Anmeldt 16. juli 2020

Vi skulle ha en natt i Florø, og valgte å ta oss inn på Kinn hotell. Rommene var rene, sengene var gode, servicen var bra, og fasilitetene overgikk forventningene.
Dette hotellet velger vi igjen dersom vi skal til Florø flere ganger.

1  Takk, _Leyla89_19
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotell med veldig god standard! Hyggelige ansatte og god frokost! Billigare enn de andre hotellene i Florø! Var litt vanskelig å finne frem, men var i et rolig strøk så det var egentlig berre supert! Anbefalest på det sterkeste

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, sirimaleneeee
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Ligger ganske sentralt i Florø. 5 min med bil fra flyplassen. Cirka 15 min å gå inn til sentrum.

Hotellet ligger i et boligområde. Enkel bygning med lyse og veldig enkle rom. Grei størrelse på rommet. Dobbeltsengene var veldig behagelige, gode dyner, men bare en pute. Ikke noe problem for meg, men noen foretrekker selvfølgelig to eller fler. To behagelige skinnstoler på rommet med et lite bord og en stor flatskjerm. Rommene varierer, noen har kjøleskap mens andre har ikke det.

Det ene som var dumt med rommet var badet. Veldig lite. Man satt med beina i dusjen som kun hadde et dusjforheng som var litt møkkete. Ikke noe form for en ordentlig dusj. Derfor måtte man være veldig forsiktig hvis man ikke ville ha oversvømmelse på badet.

Er man heldig får man rom i 2. Eller 3. Etasje. I 1. Etasje er rommene vendt ut mot parkeringsplassen og vinduene er store, noe som gjør at man føler at man er på utstilling. Heldigvis er det ikke mange som går forbi der.

Frokosten var god og enkel. Både litt varmmat og mye godt pålegg å velge mellom.

Alt i alt, helt greit hotell for en relativt billig pris.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, sykow