Expedia.comUSD 124
Priceline
eDreamsUSD 118
Orbitz.comUSD 124
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbaketrukket kosligt hotell. Det tilbys lading av bilen+
Store gode rom. Reint og fint. Oppleves som nytt. Gode senger.
Flott og god frokost som ikkje mangla noko.
Fin spasertur inn til sentrum.
Kjem gjerne igjen og vil anbefale på det varmaste.

Takk, 261runes
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en natt på dette stedet. Hotellet ligger ca. 10 min gange fra sentrum av Florø.

Vårt rom var et standard dobbeltrom. Det var fin størrelse på rommet. Badet var bra. Sengen var god, men noe harde puter. Det er også litt lytt til gangen/naborommet. Det var rent og pent på rommet og ellers på hotellet.

Hotellet tilbyr middag/lunsj via en restaurant nede i byen. Bestiller i resepsjonen. De henter maten og leverer på rommet gratis. Godt utvalg og god mat. Maten er pent presentert.

Ellers tilbys kaffe og søtsaker gratis til hotellets gjester ved resepsjonen.

God frokostbuffet, med godt utvalg.

Veldig behjelpelig betjening og god service av personalet på hotellet.

Veldig bra pris!

Det er tillatt med hund, uten ekstra tillegg i prisen.

Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Familievennlig hotell. Familierom med to adskilte rom. Meget variert og god frokost. Kaffe, te, juice og småkaker/vafler for gjestene hele dagen. 1.5km unna sentrum. Gratis parkering.

Dette er ikke Hilton men det reklamerer de heller ikke med at de er. Standarden er god og du får god valuta for pengene.

Takk, Anders L
Anmeldt 14. juli 2021

Rent rom med gode senger. Litt trangt bad, men når man legger inn dusjdørene så er det ikke noe problem. Kjempegod frokost, og ett pluss at det er tilgjengelig kaffe hele døgnet. På kvelden er det også gratis vafler +++. Eneste negative er at betjeningen burde snakke norsk.

Romtips: Billig, men litt langt fra sentrum
Takk, hugbre
Anmeldt 11. juli 2021

Roligt villaområde. Relativt store rom. Bra senger. Stor TV.Bra frokost.
Selvbetjent Kaffe, te, juice, vafler og meget gode boller
Biljard, bordtennis, treningsrom. Vaskemaskin i kjeller.
Take away menu fra Bistro to kokker. Alt fra middag til burgers, pizza og sallad.
Rimelig priset.
Hyggelig personale