Priceline
TripadvisorUSD 121
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi ringte 2 dager før og forsikret oss at dette hotellet var tilrettelagt for bevegelseshemmede! Personen i telefon snakket engelsk og kunne bekrefte at hotellet hadde rom som passet for rullestol. Framme på hotellet ble vi møtt av trapper på framsiden , jeg gikk inn i resepsjonen og spurte etter annen inngang med rampe! Ble vist hotellrom som hadde hc håndtak ved toalett men en en altfor smal dør og inngang rett ved på baksiden med ny trapp! Min man går noe på krykker så vi klarte å bo der en natt med å ta med krykker inn i tillegg til rullestolen som måtte bæres opp og ned i alle trapper! Hotellet er fra 80/90 tallet da universell utforming ikke var er krav . Vi fortalte mann i resepsjonen at kommer det noen her med rullestol som er helt avhengig av stol går det ikke bra. Hyggelig personal som var tydelig flau over tabben som var blitt gjort ved denne bookingen. Gjorde alt han kunne for at oppholdet skulle bli bra .
Derimot var det gode senger her og en overraskende god frokost med mange valgmuligheter. Minus var at på uteservering på kvelden var det lov å røyke og over halvparten av de som var det var røykere noe som gjorde oppholder der kort.

Takk, 798hegea
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbaketrukket kosligt hotell. Det tilbys lading av bilen+
Store gode rom. Reint og fint. Oppleves som nytt. Gode senger.
Flott og god frokost som ikkje mangla noko.
Fin spasertur inn til sentrum.
Kjem gjerne igjen og vil anbefale på det varmaste.

Takk, 261runes
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en natt på dette stedet. Hotellet ligger ca. 10 min gange fra sentrum av Florø.

Vårt rom var et standard dobbeltrom. Det var fin størrelse på rommet. Badet var bra. Sengen var god, men noe harde puter. Det er også litt lytt til gangen/naborommet. Det var rent og pent på rommet og ellers på hotellet.

Hotellet tilbyr middag/lunsj via en restaurant nede i byen. Bestiller i resepsjonen. De henter maten og leverer på rommet gratis. Godt utvalg og god mat. Maten er pent presentert.

Ellers tilbys kaffe og søtsaker gratis til hotellets gjester ved resepsjonen.

God frokostbuffet, med godt utvalg.

Veldig behjelpelig betjening og god service av personalet på hotellet.

Veldig bra pris!

Det er tillatt med hund, uten ekstra tillegg i prisen.

Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Familievennlig hotell. Familierom med to adskilte rom. Meget variert og god frokost. Kaffe, te, juice og småkaker/vafler for gjestene hele dagen. 1.5km unna sentrum. Gratis parkering.

Dette er ikke Hilton men det reklamerer de heller ikke med at de er. Standarden er god og du får god valuta for pengene.

Takk, Anders L
Anmeldt 14. juli 2021

Rent rom med gode senger. Litt trangt bad, men når man legger inn dusjdørene så er det ikke noe problem. Kjempegod frokost, og ett pluss at det er tilgjengelig kaffe hele døgnet. På kvelden er det også gratis vafler +++. Eneste negative er at betjeningen burde snakke norsk.

Romtips: Billig, men litt langt fra sentrum
Takk, hugbre