Booking.comUSD 173
CheapTicketsUSD 172
Trip.comUSD 183
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale.
Ingen informasjon om at restauranten var full booket eller kom til å bli det ved ankomst.
Selv superior rom/bad var små for to personer med bagasje for to netter.
Balkong hadde trengt en omgang med høytrykk spyler.
Hotellet leverte ut parkeringsbevis, el-bil plassene var opptatt av bensin/diesel biler.
Mvh
Jon Olav Hesjedal

Takk, jool-hes
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Jon Olav.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar at du ikkje fekk tilstrekkeleg informasjon ved ankomst vedrørande restauranten.
Det er for tida stor pågang i restauranten, men det skulle sjølvsagt ha blitt informert om.

Håpar du tek turen tilbake ved ein seinare anledning.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Beste helsing,
Ine Skjerven.

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet helt i vannkanten men begynner å bli slitt og vil nok trenge noe renovering fremover. Rommet var ok, sengene greie og dusjen god.
Koronafrokost var det som gjaldt, Flott at man har fokus på smittevern!
Gleder meg dog til det blir normalt igjen.
Litt nedtur at restauranten var stengt på en søndagskveld midt i sommersesongen med såpass mye gjester.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Roy50srg
854ines, Kundeansvarlig på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Hei Roy.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi gledar oss over at oppholdet var tilfredstillande, og at du legg merke til vårt fokus på smittevern.
Satsar på at restauranten er open neste gang du kjem.

Ynskjer deg ein fantastisk sommar!

Anmeldt 28. april 2020

Er her under Covid 19, men synes ikke at hotellet har nok tiltak for å forebygge smitte. En antiback i resepsjonen var den eneste jeg fant, det skulle være minst en ved hver dør og heis åpning. Frokosten var Covid 19 innpakket, jeg har sett andre hoteller med bedre løsninger der de kommer ut med mat som en bestiller, her var det innpakket sandwich og kokte egg ( dette bør være bedre)
resturanten var også forstålig stengt.
Når jeg var ferdig dusjet så fant jeg kun ett lite håndklede, ingen badehåndkle eller lignende.
Internett var fra 1600 og utover kvelden helt eller delvis borte, svært dårlig hastighet .

Ellers så er det gode senger, fine rom og renholdet meget bra. Litt ampurtert på grunn av Covid 19 kanskje men håndkle og internetthastighet bør være på plass

Romtips: Jeg hadde 317 og det var helt greit
Dato for oppholdet: april 2020
1  Takk, Frode L
854ines, Kundeansvarlig på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2020

Kjære Frode.

Tusen takk for din tilbakemelding, vi set stor pris på at du gir oss ein tilbakemelding på dine synspunkter.
Me arbeidar stadigt med å forbedre oss, og me håpar du kjem tilbake så me kan gi deg eit betre inntrykk.

Kontorleiar

Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Etter flere jobbreiser med opphold her og der , må jeg bare si at dette er mitt favoritt sted i Norge! Ingen får meg til å trives så godt! Service : terningkast 6

Nattevaktene og daglig leder som småprater ved frokosten er gull

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, helikopterlaila

Kjære gjest.

Wow, for ein tilbakemelding!
Tusen takk, me gler oss til neste gang du kjem.

Kontorleiar

Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet.
Hyggelig betjening.
Spiste en bedre middag som var meget bra.
Frokost! Det er ikke frokost uten egg og bacon. Sånn er det og lår det ikke fylles på er det bare å dra på jobb uten.
Og når det er egg og bacon er baconet lagt opp på egget.
Se på Thon hotellene og lær egg og bacon!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 856alfz
Linda A, Marketing Manager på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er fint å høre at du hadde en bedre middag hos oss. Når det gjelder tilbakemeldingene dine vedrørende egg og bacon så tar vi dette med oss videre.

Vi håper du besøker oss igjen ved en senere anleding.