eholst
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Ine Skjerven, MarkedsføringQuality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. sep. 2020

Tusen takk for din tilbakemelding.
Veldig hyggelig at både beliggenhet og rom falt i smak.

Beklagar så mykje at du opplevde servicen som dårleg, det ynskjer vi absolutt ikkje.
Send meg gjerne ein e-post til ine.skjerven@choice.no med meir utfyllande informasjon.

Ynskjer deg ein fin dag vidare.

Beste helsing,
Bli belønnet med One Key
  • Booking.com
35.3 km fra Quality Hotel Florø
Gratis parkering
Lokale smakar. Historisk miljø.
65.5 km fra Quality Hotel Florø
  • eDreams
20.0 km fra Quality Hotel Florø
Welcome to Hoddevik
58.5 km fra Quality Hotel Florø
Se flere hoteller i Flor
Anmeldt 20. september 2020

Får ikke det jeg bestilte og fikk bekreftet før jeg reiste, Veldig skuffet over det. Forventer å få det jeg har bestilt og og har fått bekreftet. Da betyr ikke det andre noe som helst. Plassen hotellet lå fint nede ved vannet, ble vekket av fergene som startet tidlig.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, midGolferen2020
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar at oppholdet ikkje stod til forventningane, her må me berre legge oss flate.
Håpar å sjå deg igjen ved ein seinare anledning.

Anmeldt 8. august 2020

Herlig hotel ganske midt i sentrum, men helt ved vannkanten og derfor super beliggenhet! Frokosten var ypperlig, og av en resepsjonistene var 10/10. Veldig hyggelig type. Ordnet det til slik at vi fikk en nydelig overnatting, og tipset oss om å bestille bord til middagen tidlig (noe som trengtes). Han rådet oss også til å sjekke turistinfoen, noe som svarte seg veldig. Alt i alt herlig hotel midt i Florø, med en deilig atmosfære. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kayeven
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for ein nydeleg tilbakemelding.
Så flott at bryllupsreisen vart ein suksess.

Håpar å sjå dykk her ved ein seinare anledning.

beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har en sentral beliggenhet like ved gågata. Vi fikk desverre rom ut mot gata, og ble holdt våkne av mye motorstøy og ungdommer som festet.
Hotellet har en fin restaurant og fine fellesarealer.
God frokost, men minus for speilegg som serveres med kun 1 baconskive på toppen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, TigerLill1

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar at ungdom og motorstøy holdt ykk opper, desverre er det ikkje alt vi kan fikse :)

Håpar du kjem tilbake ved ein seinare anledning så skal vi prøve å lage ekstra bacon til deg.

Ha ein flott dag vidare.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Booka superior rom samme dag på app, og fekk bekreftelse på standard rom. Sendte melding om dette, og med spørsmål om middag. Fekk raskt tilbakemelding om at rom ville bli ordna, og med tilbod om bord i restauranten. Takka ja til dette.
Ved ankomst fekk me eit flott rom, og pågangen hadde vore stor at resepsjonen hadde måtta "smetta" oss inn i restauranten. Til middag bestilte me, og fekk raskt servert ei fantastisk fiskesuppe, etterfulgt av ein knallgod klippfisk, akkompanjert av husets gode kvitvin. Kjem gjerne hit att til kjempegod mat og service. Corona får ta skulda for at frukostbuffen var gjennomsnitteleg.

1  Takk, Bomstart

Kjære gjest.

Tusen takk for ei fantastisk tilbakemelding, utruleg kjekt å lese at oppholdet og maten vart ein suksess.

Ynskjer dykk velkomne tilbake.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale.
Ingen informasjon om at restauranten var full booket eller kom til å bli det ved ankomst.
Selv superior rom/bad var små for to personer med bagasje for to netter.
Balkong hadde trengt en omgang med høytrykk spyler.
Hotellet leverte ut parkeringsbevis, el-bil plassene var opptatt av bensin/diesel biler.
Mvh
Jon Olav Hesjedal

Takk, jool-hes
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei Jon Olav.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar at du ikkje fekk tilstrekkeleg informasjon ved ankomst vedrørande restauranten.
Det er for tida stor pågang i restauranten, men det skulle sjølvsagt ha blitt informert om.

Håpar du tek turen tilbake ved ein seinare anledning.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Beste helsing,
Ine Skjerven.