Booking.comUSD 186
Orbitz.comUSD 186
eDreamsUSD 186
Destinia.comUSD 186
Anmeldt 28. juli 2021

Stiv pris, nesten 2200 kr.
Vanskelig med parkeringsplass for en som går på krykker, men det ordnet seg til slutt.
For øvrig flott beliggenhet rett ved sjøen.
Fint rom.
God frokost med rikholdig utvalg.

Takk, 476sverrev
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar at det var utfordrande med parkering, men godt at det ordna seg.
Fint å høyre at resten av oppholdet var bra.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Suveren beliggenhet
Kona og jeg hadde 2 netter på hotellet. Det var veldig hyggelig og vennlig personal, både i resepsjon, matsalen og ellers. Rommet var stort og hadde et fint bad, fin utsikt og ikke minst en veldig god seng. Vi fikk god service og hadde et flott opphold på hotellet

Takk, Kjetil K

Kjære Kjetil.

Tusen takk for din gode tilbakemelding, det set vi stor pris på.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, nær hurtigbåtkai der det bl.a. går turer til øya Kinn (anbefales). Romstandard på det jevne, OK frokost. Vi bestilte rom m/balkong, men det fikk vi ikke. Resepsjonisten skyldte på bookingsystemet.... Stor og fin TV på rommet med innebygd chromecast, men det fikk vi ikke til å fungere på vårt rom i hvert fall.

Romtips: Begrenset antall p-plasser tilhørende hotellet, men god tilgang til gateparkering i nærheten.
Takk, gjbrg

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste at de ikkje fekk rommet som var bestilt og at chromecasten ikkje fungerte, slikt skal sjølvsagt ikkje skje.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Et nytt hyggelig opphold på Quality Hotel Florø.
Flott beliggenhet på kaiområdet. Anbefaler de luxe dobbeltrom. Store, luftige rom, store bad, godt renhold, deilige senger.
Deilig frokost. Anbefaler husets fiskesuppe til middag. Den er nydelig.
Begrenset parkering utenfor hotellet, men lett å finne annen parkering.
Hyggelig personale.
Eneste minus: anbefaler større avstand mellom gjestene når man skal forsyne seg av frokostbuffet. Det ble tidvis litt tett. Anbefaler også engangshansker til gjestene når de skal forsyne seg fra buffet. Vi brukte servietter. Selv om man spriter hendene, er det ikke ok at mange gjester tar på samme bestikk.
Dette var vårt andre besøk på Quality Hotel Florø. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, AEE2

Tusen takk for din tilbakemelding.
Veldig kjekt at både rom, frokost og middag .
Når det gjeld tilbakemeldingen om smittevern skal vi ta det vidare og stramme inn våre rutinar.

Me gler oss til du kjem tilbake.

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi ønsket å bo på et sjarmerende hotel nær hav og sjø. Valget falt på Qiality Florø. Her stemte alt! Vennlig og hjelpsom betjening, stort rom med svært behagelig seng. Fin restaurant, vi valgte dog deres brygge m enkel servering. Flott frokost og parkering i bakgård. Hit vil vi gjerne dra tilbake.

1  Takk, Svein N
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Kjære Svein.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, så utruleg kjekt at alt var på plass.
Ynskjer deg velkomen tilbake og ein fortsatt god sommar.