Booking.comUSD 183
Orbitz.comUSD 183
eDreamsUSD 183
TripadvisorUSD 183
Anmeldt 10. august 2021

Starter denne anmeldesen med et spørsmål: Skal du til Florø? Hvis svaret er ja, er dette hotellet for deg og dine. Jeg overnatten 1 natt her, egentlig burde jeg hatt flere netter. Ved ankomst ble jeg møtt av en hyggelig resepsjonist som hadde smilet på lur. Innsjekk gikk kjapt og jeg fikk et herlig rom med utsikt over sjøen. Her hadde jeg god plass. Når det gjelder maten på kvelden valgte jeg buffet. Det angrer jeg ikke på. Her var det mye godt å spise. Personalet her gjorde en utmerket jobb med å fylle på og holde rent. Kjempekjekt hotell med en fin beliggenhet. Takk for meg.

Romtips: Oppgrader gjerne rommet og be om utsikt mot sjø. Anbefales
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, haraldja
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding, denne set vi stor pris på!
Ynskjer deg velkommen tilbake ved ein seinare annledning.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Flott og stort rom med god plass til 3 voksne og 2 hunder. Enkeltsengen kunne vært lengre og bedre madrass. Badet var stort og fint, men dusjhodet er ikke beregnet for folk over 185cm. Deilig å kunne sitte ute på bryggen på kvelden med noe godt i glasset. Kjempedeilig med sjøen rett ut.

Romtips: Kom tidlig, da de har få parkeringsplasser.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Roam63118092363

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding, det gleder oss at oppholdet var vellykka.

Ynskjer deg ei flott veke.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 28. juli 2021

Stiv pris, nesten 2200 kr.
Vanskelig med parkeringsplass for en som går på krykker, men det ordnet seg til slutt.
For øvrig flott beliggenhet rett ved sjøen.
Fint rom.
God frokost med rikholdig utvalg.

Takk, 476sverrev
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Florø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar at det var utfordrande med parkering, men godt at det ordna seg.
Fint å høyre at resten av oppholdet var bra.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Suveren beliggenhet
Kona og jeg hadde 2 netter på hotellet. Det var veldig hyggelig og vennlig personal, både i resepsjon, matsalen og ellers. Rommet var stort og hadde et fint bad, fin utsikt og ikke minst en veldig god seng. Vi fikk god service og hadde et flott opphold på hotellet

Takk, Kjetil K

Kjære Kjetil.

Tusen takk for din gode tilbakemelding, det set vi stor pris på.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, nær hurtigbåtkai der det bl.a. går turer til øya Kinn (anbefales). Romstandard på det jevne, OK frokost. Vi bestilte rom m/balkong, men det fikk vi ikke. Resepsjonisten skyldte på bookingsystemet.... Stor og fin TV på rommet med innebygd chromecast, men det fikk vi ikke til å fungere på vårt rom i hvert fall.

Romtips: Begrenset antall p-plasser tilhørende hotellet, men god tilgang til gateparkering i nærheten.
Takk, gjbrg

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste at de ikkje fekk rommet som var bestilt og at chromecasten ikkje fungerte, slikt skal sjølvsagt ikkje skje.