“Uheldig med maten”
Anmeldelse av Bistro To Kokker

Bistro To Kokker
Vurdert som nr. 9 av 13 Restauranter i Flor
Beskrivelse: CATERING OG SELSKAPSKAPSAVDELING Bistro to kokker sin catering og selskapsavdeling holder til på Flora Samfunnshus i Florø sentrum. Vi tar oss av alle typer arrangement, med kapasitet fra 10 til maks 450 personer. På samfunnshuset har det vært arrangert alt fra milleniumsparty med Raggle Taggle Gypsies til tempokonferansene i Florø. Av mindre arrangement kan vi nevne at det ofte serveres i kjellerens mange møtelokaler. Her er det vanligvis fra 5 personer og oppover. Vi er svært mobile og har vært ansvarlige for arrangement fra Stadt i nord til Stavanger i sør. Ta kontakt for eit uforpliktande tilbod!
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestillte oss lasagne og denne var desverre frosset. Frossen lasagne og varm ost på toppen. Ellers ville jeg sendt servitøren på smilekurs asap

1  Takk, DanI1622

Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Spiste lunch sammen med en kollega. De har variert meny med mst og drikke. Men beregn lang ventetid for at maten skal serveres selv om det ikke er mange kunder.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, DanI1622
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Tittet innom Bistro to kokker.
Ble overrasket når meg og 9 kollegaer fikk kjøpt juletallerken for 205 kr stk.
Og jeg lover deg det var en dugelig person med god mat.
Trivelig stemning der.
Kan anbefales.
MVh Tom Arild Thorsberg

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, tomarildthorsberg
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig breiflabb med fantastisk rømmesaus av kokken Stian. Helt grei pris. Hyggelig betjening.
Variert meny hele uken.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Anne Marit N
Anmeldt 11. oktober 2016

Bestilte takeaway her ved et hotellopphold i Florø. Bestilte en cheeseburger meny. Det må ha vært den mest smakløse burgeren jeg har smakt. Det var dessverre ingen andre spennende burgervalg på menyen heller. Pommes friten var god, men manglet salt. Fikk ikke grillkrydder eller salt på pommes friten, og bodde på hotellrom så jeg måtte spise den sånn den var.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, sofieh240

Reisende som så på Bistro To Kokker, så også på

Har du vært i Bistro To Kokker? Del dine erfaringer!