“Cena sul molo”

Har du et bilde?
Legg det til.
Haavebua
Vurdert som nr. 11 av 14 Restauranter i Flor
Beskrivelse: Quality Florø Hotel - Haavebua konferanse I andre etasje på Haavebua har vi vår konferanseavdeling. Her arrangerer vi konferansar/møter for store og små grupper og firma. Konferansesalene våre har ein maksimal kapasitet på 200 personar i plenum og 110 i klasseromoppsett. Fasilitetane er førsteklasses, og vi garanterer at alt nødvendig utstyr er tilgjengeleg.
Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2016

Har du vært i Haavebua? Del dine erfaringer!