“Middag med kollegaer ”
Anmeldelse av Hjørnevikbua Restaurant

Hjørnevikbua Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Flor
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i Florø sentrum ligg Hjørnevikbua Restaurant, i det som tidlegare var ei sildebu. Bygget er frå 1870. Restauranten ligg bokstavleg talt i vasskanten. Her får du servert det beste havet kan by på. Vi har menyar basert på lokale råvarer. Velkommen til rike smaksopplevingar i vakre omgjevnader.
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Her må du riktignok bestille om du skal få bord, men det er verdt det. Utsøkt mat enten du liker fisk eller kjøtt. Gode viner å velge til Anbefaler å legge turen innom her om en er i Florø!

Takk, helikopterlaila

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Dette må være den beste biffen jeg noensinne har hatt. Buabiff var ekstrem god, mørt kjøtt og fantastisk smak på tilbehør!

Takk, Mr_greeeeen938
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Fikk servert det jeg opplevde som en av tidenes sjømatopplevelser. Fiskesuppa anbefales! Bra utvalg av øl på tappekran, med bredt sortiment. Artig maritimt miljø.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Westfield_no
Anmeldt 15. juli 2018

Restauranten i 2. etg. er en institusjon i Florø. Dyktige og seriøse drivere gjennom en årrekke Gode råvarer har lenge vært et kjennetegn. Denne gang stod også serveringen i stil. Et lite og ungt team, men trygge på seg selv og oppgavene. "Hovmesterblikk" og sjarm hos den unge karen som hadde vårt bord. Stedet har to "signatur-retter" på menyen som har vært vinnere i lang tid; Bua-biff og breiflabb. Vi valgte førstnevnte, som jo bør være safe for et kompetent kjøkken. Og dette var slik det skal være!
Lokalet har sjel, er åpent, men ikke spesielt stort, med god utsikt fra mange bord. Bordbestilling kan være smart - særlig i sommersesongen. En hyggelig kveld - med valuta for pengene.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Tom G
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde et utrolig bra besøk hos Hjørnevikbua med veldig god mat i passende størrelse, drikke og dessert. Betjeningen var veldig hyggelig og stemningen i resturanten var svært bra. Vil høyst anbefale stedet til andre.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, T7531OOjohna

Reisende som så på Hjørnevikbua Restaurant, så også på

Har du vært i Hjørnevikbua Restaurant? Del dine erfaringer!