“Bare innom for en øl”
Anmeldelse av Hjørnevikbua Restaurant

Hjørnevikbua Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Flor
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i Florø sentrum ligg Hjørnevikbua Restaurant, i det som tidlegare var ei sildebu. Bygget er frå 1870. Restauranten ligg bokstavleg talt i vasskanten. Her får du servert det beste havet kan by på. Vi har menyar basert på lokale råvarer. Velkommen til rike smaksopplevingar i vakre omgjevnader.
Anmeldt 28. juli 2020

Vi var innom for å bestille bord til middag, men restauranten var full den kvelden. Vi kunne få plass på lekteren, men det skulle være stor fotballkamp på TV og ville ikke sitte der og spise middag. God øl og hyggelig betjening. Kommer gjeren tilbbake een annen gang for å spise

1  Takk, Victor R

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggande ved sjøkanten i Florø. Litt røff, maskulin atmosfære. Klientellet ser ut til å i stor grad bestå av fotball-fans, fiskarar og oljearbeidarar. Først og fremst ein pub. Litt gatekjøkken preg over rettane på menyen, men med høgare ambisjonsnivå på råvarer, utføring og presentasjon. Fish &chips kan anbefalast.

Takk, 890sverres
Anmeldt 26. juli 2020

På rundtur i Norge og første tur til Florø. Jeg og min kona booket et bord for å sjekke ut en bra restaurant lokalt. Veldig god mat med kamskjell til forrett. Veldig bra og godt. Hovedrett var en breiflabb fra Batalden. Lokal mat som var helt fantastisk. En hyggelig kveld.

17  Takk, frantsv2016
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste indrefilet og reinsdyr. Fantastisk mat og hyggelig og oppmerksom betjening. Koselig lokale. Anbefales!

Takk, knuthaug
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat. Har spist fish and chips der to ganger og det smaker nydelig. Min kollega spiste reinsdyr og han var også vilt begeistret . Vi avsluttet måltidet med irish cofee som også smakte fabelaktig godt anbefaler på det varmeste

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Reidun E

Reisende som så på Hjørnevikbua Restaurant, så også på

Har du vært i Hjørnevikbua Restaurant? Del dine erfaringer!