“Koselig sted”
Anmeldelse av Hjørnevikbua Restaurant

Hjørnevikbua Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Flor
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i Florø sentrum ligg Hjørnevikbua Restaurant, i det som tidlegare var ei sildebu. Bygget er frå 1870. Restauranten ligg bokstavleg talt i vasskanten. Her får du servert det beste havet kan by på. Vi har menyar basert på lokale råvarer. Velkommen til rike smaksopplevingar i vakre omgjevnader.
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Spiste blåskjell med pommes i baren. Hyggelig og blid serveringsdame, som opptrådte veldig korrekt og profesjonell ovenfor en gjest som tydeligvis hadde begrenset adgang. Koselig uteservering på lekteren når været er rett.

Dato for besøk: september 2021
Takk, alfmagne

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Eit godt glas rødvin lekteren før middag i 2.etg. hyggelig betjening og fantastisk plassering midt i sentrum.
Breiflabb og Kveite, fantastisk. Dyktig kokk og flinke servitører.
Anbefales på det varmeste.

Takk, 261runes
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig restaurant i Florø sentrum. Bestilte kamskjell og breiflabb, begge deler fantastisk godt. Fikk servert en Chablis som var perfekt temperert og meget god. Veldig hyggelig, oppmerksom og serviceminded servitør (engelsktalende). Helt greit prisnivå i forhold til kvalitet og opplevelse. Kommer gjerne igjen!

Takk, gjbrg
Anmeldt 16. juli 2021

Vi fikk et bord uten bestilling.Spiste 3 retters måltid.Kamsjell til forett, Breiflabb til hovedrett og dessert med plomme.Det smakte nydelig.Hyggelig personale som gav god service.

Takk, MaBiKrLa
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende.

Vi valgte denne restauranten da den lå øverst på Trip Advisor og hadde en innbydende meny med mange sjøretter.

Noen av de ansatte var lite tilstedeværende, og det tok lang tid før vi fikk bestille verken drikke eller mat. Betalingen måtte de også ha på forskudd.

Da vi etterspurte maten etter nærmere 50 minutter ventetid, fikk vi beskjed om at «det skal vanligvis ikke ta så lang tid» og VIPPS - to minutter senere stod rettene på bordet.

Jeg forestiller meg at maten her ER god. Men våre retter bar stort preg av å ha blitt glemt av servitøren. De har trolig stått lenge under en varmelampe for de var lunka, men alt av grønnsaker og poteter var inntørket og triste.

Skuffende opplevelse.

1  Takk, 479marthej

Reisende som så på Hjørnevikbua Restaurant, så også på

Har du vært i Hjørnevikbua Restaurant? Del dine erfaringer!