“Lite mat, lite smak og treg servering ”
Anmeldelse av Thai Isaan Restaurant

Thai Isaan Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 13 Restauranter i Flor
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Noen pittesmå og tørre kyllingbiter sammen med masse løk og paprika utgjorde en heller smakløs middagsopplevelse, og iallefall ikke noe å bli mett av. Unge jenter med lite kjennskap til menyen, og som ikke hadde kontroll på hvem som hadde bestilt hva. Skuffende middag for oss begge

2  Takk, bethmobil

Anmeldt 10. juli 2020

Veldig travel fredag så ventetiden var 45 min på første rett.
Spiste pad thai og flambert sushi.
Flambert sushi viste seg å være flambert maki og noe slikt har jeg aldri vært borti før. Virket som det var ost i denne ...
PadThai var litt spesill vri, men største problem var at den ikke var varm
Blir ikke mer enn en 3'er på denne.
Til deres forsvar må sies at det var en meget travel fredag.

1  Takk, Tore T
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

God mat men litt lite smak.
Trudde det skulle være sterkere.
Hyggelig betjening. Blir å prøve en gang til.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 856alfz
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

God og rimelig sushi
Ellers mange deilige retter på menyen.
Fantastisk service.
Går fint an å sitte der for et måltid, ellers funker det godt med take away om man bor på hotell.
Anbefales!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, helikopterlaila
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Var på jobbreise i området og valgte å spise middag her. Fikk servert fantastisk god mat av en meget hyggelig servitør. Spiser gjerne her igjen.

Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Roskj

Reisende som så på Thai Isaan Restaurant, så også på

Har du vært i Thai Isaan Restaurant? Del dine erfaringer!