“Forventer mer smak”
Anmeldelse av Thai Isaan Restaurant

Thai Isaan Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 13 Restauranter i Flor
Anmeldt 5. august 2021

Forventer mere smak på en thai Resturant, var innom i går 4/8-21 maten var smakløs, kjøttet var seigt, ikke noe god opplevelse for oss….. tror ikke vi kommer til å prøve denne plassen en gang til

3  Takk, 470_ysteind

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte wok, currysuppe og maki. Maten stod til all forventning. Store porsjoner, mye smak og den kom kjapt. De ansatte var veldig hyggelige og hjelpsomme. De hadde litt begrenset med utvalg av retter ettersom at de var tomme for råvarer, men med så mye på menyen gikk det fint å finne noe. Prisen var helt ok, litt negativt at de serverte Hansa og Carlsberg på boks til trippel av prisen i vanlig butikk. Veldig mange ansatte på jobb/bak disken og lokalet gjorde at det var litt mye støy når de løp inn og ut med varer etc.

Takk, 10celinek
Anmeldt 14. juli 2021

God sushi til en grei pris. Norskkunnskapene til servitørene var veldig bra. Virket rent og ordentlig

Takk, hugbre
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service, store portioner.

Maten smaker ypperlig. God mat god service, og hyggelig personale. Rent og ryddig i hele lokale. En av de beste Green curry jeg har smakt. Har også chang øl.

Takk, 772finnm
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Noen pittesmå og tørre kyllingbiter sammen med masse løk og paprika utgjorde en heller smakløs middagsopplevelse, og iallefall ikke noe å bli mett av. Unge jenter med lite kjennskap til menyen, og som ikke hadde kontroll på hvem som hadde bestilt hva. Skuffende middag for oss begge

2  Takk, bethmobil

Reisende som så på Thai Isaan Restaurant, så også på

Har du vært i Thai Isaan Restaurant? Del dine erfaringer!