Agoda.comUSD 259
Anmeldt 6. juli 2021

En tur til microhyttene etter en tur til Bondhusvatnet -rolig og stille, med solfylt tak-terrasse hele kvelden og i le mot vinden:) Vi koste oss med grilling om kvelden og en tur ned til stranden, da d ble bading på noen- bare noen hundre meter borte. Bildene taler for seg selv! Verdt et besøk:) Vi kommer nok igjen- Tusen takk for oss

Takk, Itln
Viking Adventure AS, Agency / Consultant på Mikrohyttene i Åkrafjorden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og kjekt å høre at dere har hatt ett fint opphold.
Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juni 2021

Kjempeflotte småhytter med nydelig utsikt. Vi ble så godt tatt i mot og servicen var upåklagelig. Likte at en ikke trengte å tenke på håndklær og sengtøy. Kafe og butikk like ved samt lader til elbil om en skulle trenge det. Mange kjekke aktiviteter i området rundt.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 287kjerstij
Viking Adventure AS, Agency / Consultant på Mikrohyttene i Åkrafjorden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hei Kjersti. Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse.
Ønsker deg velkommen tilbake.