“Godt bakverk”

Godt Brød Sølvberget
Vurdert som nr. 10 av 24 Smått og godt i Rogaland
Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Frokost
Beskrivelse: Økologisk håndverksbakeri. Nyt deilige boller og påsmurte rundstykker hos oss eller ta med på tur i parken eller på fjellet. Deilige kaker, nydelig kaffe har vi også.
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Godt brød har alltid godt bakverk. Kafeen er litt liten og trang, men vi var heldige og fant bord. Det til utrolig lang tid å få kaffen vi bestilte, men det var visst noe feil med kaffemaskinen idag.

Takk, tberg4

Anmeldt 11. april 2018

Herlige boller og særdeles god cortado. God og effektiv service. Lun stemning og store vinduer gir god kontakt med bylivet utenfor. Kan aboslutt anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Helge Berge N
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Kjempegode rundstykker og masse godt tilbehør. Koselig sted, ryddig og rent. Absolutt å anbefale :-)

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 950heidit
Anmeldt 11. februar 2018

På jobb i Stavanger og ute etter et sted å spise lunsj.
Valget falt på Godt Brød Sølvberget.
Lyse og trivelige lokaler sentralt, like ved kinoen.
Ønsket meg en kaffe, (decaf), juice (Bramhults) og en skikkelig påsmurt baguette. (kr. 115,-) Det jeg ønsket å ha på baguetten var fritt valg, så den ble skikkelig god! Dessverre så hadde de verken decaf kaffe eller Bramhults juice, så da ble det vanlig kaffe (kr. 35,-)og en Balholm økologisk juice i stedet. (kr. 49,-)

Godt Brød er et bra sted å spise lunsj, og jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 992eirikp
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Spiste godt brød med salat, pesto, spekeskinke og brie. Anbefales! Trivelig sted utenfor kinoen. Mye folk, men det håndteres bra!

Dato for besøk: november 2017
Takk, TerjeB81

Reisende som så på Godt Brød Sølvberget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Godt Brød Sølvberget? Del dine erfaringer!