“God kaffe”

Godt Brød Sølvberget
Vurdert som nr. 11 av 25 Smått og godt i Rogaland
Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Frokost
Beskrivelse: Økologisk håndverksbakeri. Nyt deilige boller og påsmurte rundstykker hos oss eller ta med på tur i parken eller på fjellet. Deilige kaker, nydelig kaffe har vi også.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Innom her på en kaffe. Dobbel Cortado smakte ypperlig, og gulerotkaka like så. Får litt trekk for ikke å servere et glass vann til kaffen, og at jeg måtte mase litt for å få skje i stål (ikke tre).. Kan ikke fordra å spise med tre-bestikk.

Ellers hyggelige folk, og trivelig plass! Veldig lite som skulle til for full pott fra meg:)

Takk, gaute2

Anmeldt 3. juli 2020

Etter noen dager i Stavanger var jeg desperat for å finne et sted med akseptabel kaffe.
Og endelig god kaffe og med en god kanelsnurr som tiltugg blev det et vellykket besøk

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

De beste bollene jeg har smakt i mitt liv. Mandelboller. Men styr unna pizzabollene... De var ikke helt på topp.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Elinisaksen
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig plass,mat, mennesker og grønne verdier Elsker at man kan komponere sine egne sandwicher,skiver/ salater,toast, ja her kan man få det som man vil! Maten er økologisk og basert på bærekraftige orinsipper , og masse valg for de som er veganere/ gluten og laktose intolerante da alle brød og rundstykker er uten smør og melk og deilig med kaker som er glutenfri og smaker godt, samt bra utvalg av veganske boller, div kaffedrikker .og jeg fant nettopp ut at man faktisk kan få vegansk,varm sjokolade her også , da den mørke sjokoladen de bruker ikke inneholder melk/ smør o.l, helt fantastisk!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, NadineLizette
GodtBrod, Informasjonssjef på Godt Brød Sølvberget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2019

Så hyggelig å lese Nadine. Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Godt brød har alltid godt bakverk. Kafeen er litt liten og trang, men vi var heldige og fant bord. Det til utrolig lang tid å få kaffen vi bestilte, men det var visst noe feil med kaffemaskinen idag.

Takk, tberg4

Reisende som så på Godt Brød Sølvberget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Godt Brød Sølvberget? Del dine erfaringer!