“Godt brød, men dyrt”

Godt Brød Sølvberget
Vurdert som nr. 11 av 24 Smått og godt i Rogaland
Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Frokost
Beskrivelse: Økologisk håndverksbakeri. Nyt deilige boller og påsmurte rundstykker hos oss eller ta med på tur i parken eller på fjellet. Deilige kaker, nydelig kaffe har vi også.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Det kostet 95 kr for en liten sandwich. Det var dyrt. Men sandwichen var god.
Stedet ligger midt i Stavanger og let tilgjengelig.

2  Takk, _travelmanontripadv

Anmeldt 5. april 2021 via mobile enheter

God mat og god service, veldig god kaffe. Snilt og rolig personale.

God plassering og fint lokale til å spise

Dato for besøk: april 2021
Takk, dwarfmaster52
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Innom her på en kaffe. Dobbel Cortado smakte ypperlig, og gulerotkaka like så. Får litt trekk for ikke å servere et glass vann til kaffen, og at jeg måtte mase litt for å få skje i stål (ikke tre).. Kan ikke fordra å spise med tre-bestikk.

Ellers hyggelige folk, og trivelig plass! Veldig lite som skulle til for full pott fra meg:)

Takk, gaute2
Anmeldt 3. juli 2020

Etter noen dager i Stavanger var jeg desperat for å finne et sted med akseptabel kaffe.
Og endelig god kaffe og med en god kanelsnurr som tiltugg blev det et vellykket besøk

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 974bjarnea
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

De beste bollene jeg har smakt i mitt liv. Mandelboller. Men styr unna pizzabollene... De var ikke helt på topp.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Elinisaksen

Reisende som så på Godt Brød Sølvberget, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Godt Brød Sølvberget? Del dine erfaringer!