“Utrolig serviceminded kokk med fokus på god mat til cøliakikere, men kjipe rom”

Park Inn Haugesund Airport
Vurdert som nr. 466 av 570 Restauranter i Rogaland
Beskrivelse: Vi legger vekt på god mat, og serverer norske og internasjonale retter i vår hyggelige restaurant. Dagens middag, a la carte og lunsjbuffet (ukedager). For en trivelig avslutning på dagen – besøk gjerne vår lobby bar som er et naturlig samlingssted for våre gjester
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det beste med hotellet er kokken, fordi kokken har et genuint ønske om å tilrettelegge godt for gjestene. To i reisefølge hadde cøliaki, og dette resulterte i at kokken fant ut hvordan han lagde glutenfrie koller, og hele kjøttkakemiddagen ble laget glutenfri for alle. Veldig bra.

Rommene var dessverre slitne, Internett fungerte ikke i overetasjen, og tveene på flere rom fungerte ikke eller dårlig. Det var også så som så med renholdet.

1  Takk, christianlomsdalen

Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk lunch buffé til veldig grei pris. Veldig hyggelig vertskap. Fantastisk god buffé med dessert og kaffe. Anbefaler til å ta turen innom her for hyggelig prat og god mat.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, arneeide
Anmeldt 21. juli 2017

Hyggelig betjening, fikk byttet til rom med balkong ved innsjekk. Skulle vise seg å være en dum avgjørelse. Rommet lå i den gamle delen av hotellet og så helt greit ut. Bra renhold. Balkong ut mot hovedvei som var ganske trafikkert hele døgnet. Det var ikke mulig å ha døren åpen om natten grunnet bråk. Aircon funket ikke, tok det opp med resepsjon som tilbød seg å bli med opp på rommet for å fikse det ved å åpne lokket på aircon bryteren, men det var ikke noe lokk å åpne på den. Mulig det er det på rommene i den nye delen av hotellet. Rommet ble dermed varmt som en bakerovn. Det kan virke som om gulvet på baderommet ikke heller rett vei mot sluk, vannet fra dusjen fyllte hele gulvflaten på badet og det rant nesten over dørkarmen og inn på rommet. Kun 1 dusjdør mot toalett, så spredningen av vannet kunne ikke forhindres. Ble vekket kl 0805 neste morgen av rengjøringspersonel som banket på og ville inn på rommet for å vaske....etter å høflig ha avslått dette, fortsatte de til neste rom hvor de bråkte veldig mye og til tider hørtes det ut som om de prøvde å rive ned hele naborommet. MYE dundring i veggen. Frokost var bare positivt! Mye forskjellig kjøttpålegg og ost, flere typer yoghurt, frokostblandinger, frukt og syltetøy.Og leverpostei, samt bløtkokte egg, hardkokte egg, speilegg m/bacon, pølser, tomatbønner, poteter og gratinerte tomater. Croissanter og andre typer kjeks, kaffe, juice og te. Manglet bare pannekaker. Stort pluss for frokosten!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, MetLen
Anmeldt 28. juli 2015

Sov her i ei natt i november 2014. Hotellet var absolutt det verste jeg hadde opplevd i forhold til renslighet, varme på rommet, mat , og hvordan rommet var utført.

Dato for besøk: november 2014
1  Takk, jf0ss
Anmeldt 14. mars 2014 via mobile enheter

Greie rom uten minibar eller kjøleskap. Kalde fliser på bad og dårlig kanalutvalg på tv. Restauranten kan ikke kalles en restaurant men heller et instutisjonskjøkken. Meget dårlig mat. Varm øl i baren drar heller ikke karakteren opp.

Prøv heller et hotell i Haugesund før du vurderer park inn.

3  Takk, Sarpehansen

Reisende som så på Park Inn Haugesund Airport, så også på

Har du vært i Park Inn Haugesund Airport? Del dine erfaringer!