“Rullekebab”
Anmeldelse av Istanbul Pizza og Kebab

Istanbul Pizza og Kebab
Vurdert som nr. 78 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte en rullekebabmeny. Kjapt levert og anbefales å prøve. Hyggelig betjening. Dette var mitt første besøk. Kommer gjerne igjen.

2  Takk, tomtS5833EF

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Kebab-pizzaen er den pizza i byn! Veldig god og stor pizza til rimelig penge! Hyggelig personale - kjapp og god service! Vi kommer igjen snart

1  Takk, BLSkot
Anmeldt 13. juni 2020

På en positiv måte er Istanbul en skikkelig kebabsjappe. Folkene er hyggelige, maten smaker godt og prisen er lav. Dette er det sted du kan besøke ofte uten å bli ruinert. Kebaben på bildet mitt hadde litt for mye saus og litt for mye løk. Kjøttet og brødet var helt topp.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Jarle T
Anmeldt 19. april 2018

Det kan godt være at det serveres god mat osv. Men torsdag 19 april observerte jeg to ansatte som satte utenfor og røykte. Begge kastet sigaretten på fortauet og det så skikkelig ufyselig ut utenfor. Slikt gjør man ikke i Norge og Istanbul Pizza må skjerpe seg

Dato for besøk: april 2018
4  Takk, GMLA
Anmeldt 19. januar 2017

Hyggelig betjening., rent og pent, pitabrødet lager de selv og det er kjempegodt. Du kan også få rullekebab og de lager også lefsene selv. Anbefales

Dato for besøk: desember 2016
2  Takk, sirilf2016

Reisende som så på Istanbul Pizza og Kebab, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Istanbul Pizza og Kebab? Del dine erfaringer!