“Dette var ikke bra.”

Vurdert som nr. 28 av 239 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Har vært flere ganger i året her og vært veldig fornøyd. Både med mat og personalet. Siden sist har det skjedd noe. En servitør som hadde det så travelt at han ikke hadde tid til å høre etter hva vi bestilte . Pinnekjøtt som ble servert i en suppetallerken med iskald kålerabistappe. Ble selvfølgelig sendt ut igjen. Fikk tilbake pinnekjøtt som stort sett bestod av bein men varmt var det ivertfall. Bestilte mer drikke men måtte minne servitøren på bestillingen. Dette var ikke Philias Fogg slik jeg er vant med. Fikk rett og slett ikke lyst på dessert etter denne opplevelsen. Skjerpings.

1  Takk, Torgeir_12

Anmeldt 26. november 2018

Var her på en forretnings middag. Var første gang jeg besøkte stedet og det blir ikke siste. Veldig god mat, ble så mett at jeg ikke orket dessert og hyggelig og serviceinnstilt personal.

Takk, kristinsolberg
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Forsøkte julemenyen hjort indrefilet. Den var seig som en dårlig ytrefilet, jeg ba om nytt, men det var like seigt.

2  Takk, roaraaserud
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var her med tre barn i alderen 7-15.
Stedet leverte dårligere på mat enn forrige besøk. Maten var rett og slett smakløs og vi ble skuffet.
Nachos var overlesset med ost og sum gjorde at ingen spiste opp.
Cæsar salaten var derimot god.
Vinen ble ikke anbefalt av servitør, men vi likte den vi gamblet på

Takk, torem491
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk spareribbs anbefales på det sterkeste!!

Eller nydelige lokaler med sjarm. Ikke for dyrt nydelig

Takk, SteffenRege

Reisende som så på Phileas Fogg, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Phileas Fogg? Del dine erfaringer!