“Over middels. ”

Vurdert som nr. 31 av 227 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Jeg har vært her flere ganger de siste årene, i.f.m. jobb. Og stikker som regel innom når hungeren etter bbq-smaken melder seg. Også denne gangen. Meny, interiør og atmosfære tror jeg må være uforandret siden oppstarten (med unntak av smittevernstiltakene). D.v.s. det nye med å måtte scanne QR-kode for å få menyen digitalt ga en litt "fast-food" følelse, og mindre personlig preg. Men det skyldtes kanskje tiltak mot smitte, det også? Gikk for spareribs, og det smakte godt. Selv om det var overraskende kort tid mellom bestilling og levering. Smilende service, og fornuftige priser.

Takk, MortenA52

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, vi hadde Irish King burger, Farmer’s burger og Moules Frites ( blåskjell) , anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, magnard2015
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi prøvde oss på en pizza Salamè, med to øl ved siden av. Pizzaen var meget god, typen tynn italiensk. Creme brulee til dessert var også veldig godt. Fint dandert, begge rettene. Hyggelig servitør og personal. Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, perkristiank2017
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Flott restaurant.Veldig fornøyd med maten.Vi spiste biff og laks.Det var helt supert.Veldig god service og hyggelig atmosfære.

Takk, sisselk207
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Koselig lokale som fikset oss plass i en fullbooket tid. Flinke med renhold og plass ang. korona. Stort valg mellom burgere og pizza, men ikke så mye annet på menyen. Normale priser og hyggelige personale som alle virket service innstilte og glade.

Takk, Idusnilsen

Reisende som så på Phileas Fogg, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Phileas Fogg? Del dine erfaringer!