“Kaotisk, ikke rene bord , hissige servitører ”
Anmeldelse av Phileas Fogg

Phileas Fogg
Vurdert som nr. 31 av 227 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Lite hyggelig mottakelse, selv om bestilt bord, ble plassert på et bord i baren, bordet var skittent, ble vasket etter at vi hadde sittet 5-5 minutt og ekstra spurt, servitør var ikke interessert i å vaske skikkelig. Har hatt mange besøk pr mnd og år i denne restauranten. Vi gikk uten å bestille, virkelig dårlig, anbefales ikke lenger,

2  Takk, pa-hjetl
PhileasFoggSTV, Annet på Phileas Fogg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei "pa-hjetl"!

Takk før tilbakemelding!
Dette var ikke kul å lese, her har vi ikke gjort en god jobb..
Jeg hade satt pris hvis du hade kunnet sende meg en mail til nathalie@phileasfo.no

Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Koselig interiør. Nydelig mat og god service. Dette stedet bør oppleves. Ekte italiensk pizza er også på menyen. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: september 2020
Takk, oddgunnark

Hei "Odd Gunnar K",

Tusen takk før din fina tilbakemelding!

Håper vi ses snart igjen.

Anmeldt 3. september 2020

Kjempegod mat og kort tid å vente på matservering. Vi hadde tre forskjellige retter . Stek ørret smakte fantastisk !

1  Takk, Oddvar Magne N

Hei Oddvar,

Tusen takk før fin tilbakemelding, det var kul å lese.

Ha en fin helg så håper jeg att vi ses snart igjen!

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Jeg har vært her flere ganger de siste årene, i.f.m. jobb. Og stikker som regel innom når hungeren etter bbq-smaken melder seg. Også denne gangen. Meny, interiør og atmosfære tror jeg må være uforandret siden oppstarten (med unntak av smittevernstiltakene). D.v.s. det nye med å måtte scanne QR-kode for å få menyen digitalt ga en litt "fast-food" følelse, og mindre personlig preg. Men det skyldtes kanskje tiltak mot smitte, det også? Gikk for spareribs, og det smakte godt. Selv om det var overraskende kort tid mellom bestilling og levering. Smilende service, og fornuftige priser.

Takk, MortenA52
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, vi hadde Irish King burger, Farmer’s burger og Moules Frites ( blåskjell) , anbefales.

Takk, magnard2015

Reisende som så på Phileas Fogg, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Phileas Fogg? Del dine erfaringer!