“Moules frites'en er nydelig her!”
Anmeldelse av Phileas Fogg

Phileas Fogg
Vurdert som nr. 30 av 235 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Moules frites her er nydelig! Artig interiør og hyggelig og serviceinnstilt betjening. Bestill bord i forkant. Helt fullt på en mandag!

Takk, Nina S

Anmeldt 11. juni 2021

Nydelig mat, blid og koselig personalet i en behagelig miljø. Full pott fra en god og mett Bergenser

Takk, kariw993
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Ypperlig service, hyggelig, kelnere som er meget proffe og språkdyktige, meget bra ! Maten er god, og gode porsjoner, men trenger mer proff presentasjon av maten, ikke bare « slenge på tallerken». Meny trenger endringer & fornying, samme meny i 2-3 år ? kjedelig.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, pa-hjetl
Anmeldt 21. oktober 2020

Helt ok+ plass og spise på, minner litt om Egon i atmosfæren. Tingene som skiller Egon og PF er mat kvaliteten! Kvaliteten på mat kan ikke sammenlignes engang! Veldig god mat men trekkes litt ned på service og pris!

Dato for besøk: november 2019
Takk, KevinTve
Anmeldt 23. september 2020

Den 4. september var vi invitert tilbake til Phileas Fogg for å få en ny pizza. Phileas fogg hadde lest min forrige anmeldelse, og ønsket å rette på inntrykket.

Denne gangen hadde jeg N'Duja og min venninne hadde Parma pizza. Vi var veldig fornøyde.

For de som ønsker en smakfull og saftig pizza, så anbefaler vi Parma. Vi du ha det i den sterkere skalaen, så velg N'Duja. Den synes undertegnede var fantastisk.

Vi ble der hele kvelden og hadde flere drinker. Det var de gode på.

Så alt i alt et mye bedre inntrykk dennne gangen. PS: Handspriten henger på veggen ved inngangen. Ikke lett å få øye på selv i og med at de har den i blant bilder.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Elskermatpaabyen
PhileasFoggSTV, Annet på Phileas Fogg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei Marlene,

Så fint å lese!

Håper att vi ses snart igjen.

Mvh Nathalie

Reisende som så på Phileas Fogg, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Phileas Fogg? Del dine erfaringer!