“Bedre enn forventet”

Vurdert som nr. 31 av 237 Restauranter i Stavanger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2021

Etter at det var opptatt mange steder ble Phileas Fogg en siste redning. Vi bestilte ørret og fiskesuppe, og ble positivt overrasket, begge rettene var veldig gode. Siden vi ikke har vært der på mange år vet vi lite om resten, men denne gangen var vi i alle fall veldig forhøyd!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Nordkvinnen

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Morsomt konsept med temaer fra forskjellige land . Vi satt i en togkupé og trivdes godt med det. Maten var overpriset iforhold til hva man fikk. Ikke så mye mat og litt kjedelig. Bestilte indrefilet som ble litt mer stekt enn medium som bestilt . De fløtegratinerte potetene var tørre.Hyggelig betjening.

1  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Moules frites her er nydelig! Artig interiør og hyggelig og serviceinnstilt betjening. Bestill bord i forkant. Helt fullt på en mandag!

Takk, Nina S
Anmeldt 11. juni 2021

Nydelig mat, blid og koselig personalet i en behagelig miljø. Full pott fra en god og mett Bergenser

Takk, kariw993
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Ypperlig service, hyggelig, kelnere som er meget proffe og språkdyktige, meget bra ! Maten er god, og gode porsjoner, men trenger mer proff presentasjon av maten, ikke bare « slenge på tallerken». Meny trenger endringer & fornying, samme meny i 2-3 år ? kjedelig.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, pa-hjetl

Reisende som så på Phileas Fogg, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Phileas Fogg? Del dine erfaringer!