“Fantastisk Take-away”
Anmeldelse av Zhong's Kitchen

Zhong's Kitchen
Vurdert som nr. 53 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Zhong legger en genuint stor vekt på kvalitet både i service og i mat. Stedet har noen sitteplasser, men er beregnet til takeaway.

Dette er desidert favorittstedet for asiatisk mat i Stavanger og førstevalget for overtidsmat.

Protip: Håvards kylling (secret menu)

Takk, anitapai

Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Hadde gode hjemmelagde nudler, friterte kongereker med sataysaus og våruller. Alt var veldig bra.

Takk for maten!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Erik F
Anmeldt 16. oktober 2017

Egentlig et merkelig sted. Knøttlite, kun en ansatt, mest takeaway, anstendige priser. Ja, litt som « hei kom og hjelp meg». Likevel, veldig god takeaway mat. Rikelig og smakfullt. Men, jeg ville ikke satt meg ned og spist der. Til det, var plassen for liten og litt rotete. Hyggelig kokk, gjorde at jeg helt sikkert tar en ny omgang hentemat.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ei H
Anmeldt 12. oktober 2017

Spiser her i lang tid, individuell smak utenom standard smaken levert i alle andre main-stream kina restauranter. Restauranten er liten og enkelt, men maten er full av smak og gjør dette til det beste stede til å spise kinamat i Stavanger. Personlig favoritt: Pad Thai med biff og sterk, kan kun anbefales!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Juergen B
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Disse håndlagde nudlene er de beste jeg har hatt har bestilt her flere ganger, like fornøyd hver gang. De har den "vanlige" norske kinamaten, men de har også noen mer autentiske retter som er virkelig gode!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Astri T

Reisende som så på Zhong's Kitchen, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zhong's Kitchen? Del dine erfaringer!