“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Zhong's Kitchen

Zhong's Kitchen
Vurdert som nr. 60 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 28. januar 2019

Nydelig mat! Jeg har aldri fått dårlig mat hos Zhong og jeg bestiller ofte mat derfra :)
Anbefales .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torepang

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Zhong legger en genuint stor vekt på kvalitet både i service og i mat. Stedet har noen sitteplasser, men er beregnet til takeaway.

Dette er desidert favorittstedet for asiatisk mat i Stavanger og førstevalget for overtidsmat.

Protip: Håvards kylling (secret menu)

Takk, anitapai
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Hadde gode hjemmelagde nudler, friterte kongereker med sataysaus og våruller. Alt var veldig bra.

Takk for maten!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Erik F
Anmeldt 16. oktober 2017

Egentlig et merkelig sted. Knøttlite, kun en ansatt, mest takeaway, anstendige priser. Ja, litt som « hei kom og hjelp meg». Likevel, veldig god takeaway mat. Rikelig og smakfullt. Men, jeg ville ikke satt meg ned og spist der. Til det, var plassen for liten og litt rotete. Hyggelig kokk, gjorde at jeg helt sikkert tar en ny omgang hentemat.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ei H
Anmeldt 12. oktober 2017

Spiser her i lang tid, individuell smak utenom standard smaken levert i alle andre main-stream kina restauranter. Restauranten er liten og enkelt, men maten er full av smak og gjør dette til det beste stede til å spise kinamat i Stavanger. Personlig favoritt: Pad Thai med biff og sterk, kan kun anbefales!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Juergen B

Reisende som så på Zhong's Kitchen, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Zhong's Kitchen? Del dine erfaringer!