“Hyggelig familie lønsj”
Anmeldelse av Villa 22 Trattoria & Bar

Villa 22 Trattoria & Bar
Vurdert som nr. 35 av 275 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Utmerket pizza for både store og små. Tegnesaker for de minste. God service! Her trenger du ikke å vente lenge før du får hjelp/service!

Dato for besøk: september 2019
Takk, haraldh245

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Villa 22, veldig hyggelig betjening,
god mat og god utvalg av øl og vin.
Helt klart en av de beste italiensk inspirerte restaurantene i Stavanger.
Valgte to forretter, og begge var meget gode.
Husets rødvin passet også bra.
Hyggelig betjening.
Her bør dere prøve.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 11. august 2019

Bestilte stor meny. Det startet greit med god spekemat, men etter hvert kom rettene sjeldnere og sjeldnere og ble dårligere og dårlige, f.eks. en spagettirett som kokken også innrømmet var kokt tidligere på dagen og oppvarmet på kvelden. Etter 2,5 timer med enda en oppvarmet og oversaltet rett måtte vi avbryte og be om regningen. Ba (en spydig) hovmester om redusert pris på grunn av den dårlige maten, men fikk beskjed om at det ikke var deres problem at vi ikke likte maten. Det var bare å betale for det som var kommet på bordet. Ikke en restaurant for oss.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Hip_Pie_57
Anmeldt 7. august 2019

Hyggelig lokale og raske søte servitører, men pizzaen var ikke noe å skryte av. Dog var deigen veldig god, men ellers totalt smakløst. En skuffelse, så pizza her kan ikke anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bjørg S
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt, og hunden fikk en skål med vann uten at vi trengte å spørre.
Veldig hyggelig betjening, maten var kjempegod. Da vi ankom regnet det, men utebordene var godt dekket til så det gikk fint å sitte ute. Solen kom etter hvert, og da var det helt uproblematisk å flytte til et bord i solen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, The_Norwegian_66

Reisende som så på Villa 22 Trattoria & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Villa 22 Trattoria & Bar? Del dine erfaringer!