“Meget god mat ”

Villa 22 Trattoria & Bar
Vurdert som nr. 36 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her for lunsj.
Knallbra salat til kona, de taklet tilpassninger godt. En av de bedre pizza med parmaskinke jeg har fått.
Enkelt, god mat, grei pris gir topp score fra meg.

Takk, P9516PJfrankh

Anmeldt 18. juli 2020

Vi var her en mandag og da var den kun pizza på menyen, begrenset meny pga corona begrensinger. Ett artig konsept mht bestilling og betaling, perfekt tilpasset i disse corona tider. En innholdsrik pizza meny, vi valgte Pizza Pesto og Pizza Capriccosa. Smakte fantastisk godt, en av de beste pizza vi har spist på restaurant. Synd der ikke var en dessertmeny å velge i den dagen. Serviceminded betjening i hyggelig omgivelser. Her kommer vi gjerne igjen og kan varmt anbefale restauranten.

Takk, Nina H W
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk raskt bord. Enkelt å bestille kontaktfritt. Kjempegod pizza! Kom raskt! Anbefaler margarita barnepizza og pizza med pesto for voksne.

2  Takk, T0rst1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna en pizza tok nesten 1time
Her vil man bare ha inn kunder
Pizza så bra ut da når den først kom

Takk, 400fredrikm
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Utmerket, intimt sted for et uformelt kveldsmåltid. Hyggelig betjening, god pizza og akseptable priser. Hva mer kan man ønske midt i byen.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, magnen2018

Reisende som så på Villa 22 Trattoria & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Villa 22 Trattoria & Bar? Del dine erfaringer!