“Pizza veldig god. ”
Anmeldelse av Villa 22 Trattoria & Bar

Villa 22 Trattoria & Bar
Vurdert som nr. 36 av 224 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Pizza veldig god. Service grei, må bestille alt på telefon som gikk fint. Hvis man ikke er altfor sulten går det fint an å dele en pizza!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, isabelberntsen

Anmeldt 4. august 2020

Vinen vi bestilte smakte dårlig. Vi påpekte dette, men fikk beskjed om at vinen smakte som den skulle, og vi fikk ikke ny vin. Dette ødela selvsagt opplevelsen vår. Maten var god, men oppleves feil å betale tips via app før du får den! Hadde aldri tipset mht servicen vi opplevde!

Takk, kristinkT1239LE
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Pass på at du/dere får bord i 1 etg, da det er hyggeligst der. God forrett med ost og Parma . Hovedrett pasta med krabbe var også meget bra. Pizza Parma kunne ned fordel vært litt mer Tasty. Helt greit.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, janmh2014
Anmeldt 29. juli 2020

Vi var 4 stykker som spiste fantastisk god pizza. Store gode brødkanter på pizzaen som hadde blåst seg opp og smakte herlig. Koselig lokale og mulighet til å sitte ute.

Takk, 694vibekes
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Til tross for mye å gjøre ble vi godt mottatt av en oppmerksom og imøtekommende servitør. Vi bestilte 3 ulike pizzaer og alle var veldig gode. Maten kom forholdsvis raskt. Grei ordning med bestilling og betaling via app, men å skulle gi tips før man har smakt maten blir feil.

Takk, marianns01

Reisende som så på Villa 22 Trattoria & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Villa 22 Trattoria & Bar? Del dine erfaringer!