“Veldig god mat!”

Villa 22 Trattoria & Bar
Vurdert som nr. 32 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat!

Vi spiste Cæsar salat og pizza. Alle ble gode og mette. Beliggenheten er fin midt på brygga med mye fint å se på. Veldig fint med bestilling via qr-kode på bordet.

Takk, 469maritl

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Herlig lunsj. Spiste kyllinglår med ramsløkrisotto og pasta med krabbe, begge deler var nydelig. Ungene vår også godt fornøyd med pizza og pasta i barneporsjonstørrelse.

Takk, erles2015
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vært her flere ganger. Stavangers beste pizza uten tvil! Piccante og Parma pizzaen er virkelig til å anbefale.
Ønsker du en god salat er Cæcarsalaten noe helt utenom det vanlige!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 193martheh
Anmeldt 31. mai 2021

Bestilte sjøkreps, fikk to hele sjøkreps på en tallerken dekket i smør/olje og en liten skalldyrgaffel.
Ikke noe å dele/knekke de med, ble bare et h@#%*tes klin. Smaken var helt ok, men ikke verdt det. Uprofesjonelt servert...

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Guldhaug
Anmeldt 1. desember 2020

Vi var 5 damer på en hyggelig aften. Flott atmosfære. Servicen var utmerket, personalet var hyggelig, og maten var utmerket. Meget fornøyd.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Historisk

Reisende som så på Villa 22 Trattoria & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Villa 22 Trattoria & Bar? Del dine erfaringer!