“God mat men...”
Anmeldelse av Villa 22 Trattoria & Bar

Villa 22 Trattoria & Bar
Vurdert som nr. 34 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

God mat og drikke da det endelig ble servert.
Fine lokaler, og bra musikk.
Opplevde personalet som tregt og umotivert.
Maten var veldig god.

Takk, alvaroh253

2024 av 514 anmeldelser

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

De ansatte var utrolig greie og fikk oss til å føle oss velkommen. Det tok ikke lang tid før matende servert, ig den var bare helt nydelig. Vegetar lasagnen var noe av det beste jeg hadde smakt og dagen etter ville jeg dra dit igjen. Pizzaen var og super god!

Takk, Sophie N
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og dessert! Ble godt tatt imot av hyggelige ansatte. Menyen byr på retter for en hver smak. Virkelig verdt et besøk.

Takk, Fridekl
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat og øl. Grei ventetid tross mye folk. Friterte risottoboller med okseragu er noe av det beste jeg har smakt!

Takk, Eirik R
Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom uten å ha bestilt bord på forhånd og fikk tildelt bord utendørs. Vi fikk beskjed om at vi måtte bestille via bruk av QR-kode, og vi gjorde flere forsøk. En kelner fortalte oss at det var jo så lett å bestille via QR-kode, men da vi ikke greide det så var det ikke noe hjelp å få. Stedet har vel nok gjester så de behøver ikke eldre gjester som oss som ikke er så tekniske av oss. Men det er første gang at vi har opplevd at en restaurant ikke er interessert i å få oss som gjester fordi vi ikke greier å bruke QR-kode.

2  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Villa 22 Trattoria & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Villa 22 Trattoria & Bar? Del dine erfaringer!