“Smakløst og dyrt”
Anmeldelse av Villa 22 Trattoria & Bar

Villa 22 Trattoria & Bar
Vurdert som nr. 33 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi bestilte 3 pizzaer, og alle var helt smakløst.
De tilbydde seg å lage nye...så verken pizzaene eller personell etter det.

Når det kost over 220 kr per pizza, så forventer jeg at det skal smake noe.

Dato for besøk: september 2021
Takk, CFH303DO

2024 av 520 anmeldelser

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

God mat og drikke da det endelig ble servert.
Fine lokaler, og bra musikk.
Opplevde personalet som tregt og umotivert.
Maten var veldig god.

Takk, alvaroh253
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

De ansatte var utrolig greie og fikk oss til å føle oss velkommen. Det tok ikke lang tid før matende servert, ig den var bare helt nydelig. Vegetar lasagnen var noe av det beste jeg hadde smakt og dagen etter ville jeg dra dit igjen. Pizzaen var og super god!

Takk, Sophie N
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og dessert! Ble godt tatt imot av hyggelige ansatte. Menyen byr på retter for en hver smak. Virkelig verdt et besøk.

Takk, Fridekl
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat og øl. Grei ventetid tross mye folk. Friterte risottoboller med okseragu er noe av det beste jeg har smakt!

Takk, Eirik R

Reisende som så på Villa 22 Trattoria & Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Villa 22 Trattoria & Bar? Del dine erfaringer!