Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk service i resepsjonen. Frokost er sannsynligvis best i hele Stavanger området. Rom er ikke store men rikt utstyrt og mye for pengene. Det serveres også flott kveldsmat mellom 18 og 21. Anbefales sterkt.

Opphold: desember 2017, reiste som et par
Takk, Henrik S
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Kjære Henrik S,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Blir både glad og stolt over å lese din kommentar. Kjempehyggelig at du syns frokosten er helt i topp i regionen og at mine dedikerte kolleger byr på fantastisk service. Også hyggelig at du nevner kveldsmaten som vi får masse gode tilbakemeldinger på.

Vi takker ydmykt for din anbefaling og ønsker deg samtidig hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Har bodd her ved et par spesielle anledninger/gode tilbud. Bodde der første gang åpningshelgen og ble imponert.
Må være en av de beste hotellfrokostene som er. Fortsett sånn. Så bra at vi har kjøpt søndagsfrokost uten å være gjester også et par ganger.
Supert hotell, veldig sentralt. Nytt og fint. Hyggelig personale. Trivelig å komme dit.
Kveldsmaten er grei og en hyggelig ekstra ting om du ikke spiser ute. Standard rommet er ikke stort, men OK.

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Henrik H

Kjære Henrik H,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Godt å høre at du hatt det fint hos oss, og at frokosten faller godt i smak. Vi jobber hardt med å holde den på et høyt og appellerende nivå og tilbakemeldinger som din er alltid en god å meget hyggelig motivasjon for oss alle. Også veldig hyggelig å høre at mine flinke kolleger utvist god service under deres besøk.

Vi takker hjertelig for deres gjentagende fortroende og ønsker dere velkomne tilbake ved senere anledning.

Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Vi tar 2 par på helgetur til Stavanger . Veldig glad vi valgte akkurat dette hotellet. Alt var helt fantastisk , flotte rom , fantastisk frokostbuffé og en bra kveldsmat som var inkludert . Anbefales på det sterkeste .

Opphold: november 2017, reiste som et par
Takk, janlille
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2017

Kjære janlille,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at dere er fornøyde med valget av hotell.
Vi jobbet aktivt med å gi våre gjester flotte mat opplevelser og det er alltid veldig hyggelig når gjester som du selv skryter av det. Tusen takk!

Vi takker hjertelig for anbefalingen og ønsker dere samtidig velkommen tilbake.

Anmeldt 19. november 2017

Hotellets beliggenhet er genial. Kort til alt. Men det beste med dette hotellet er foruten at alt er nytt er god service og nydelig mat. Frokosten er den beste jeg har fått på noe hotell og det gratis kveldsmåltidet var som en to retters.

• Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Vigdis123850

Kjære Vigdis123850,

Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.
Så glad jeg blir når du løfter frem både service og mat, hvilket er fokusområder vi hele tiden jobber med å levere på et høyt og appellerende nivå til våre gjester. Jeg skal selvsagt dele din tilbakemelding med mine kolleger.

Varmt velkommen tilbake igjen i fremtiden.

General Manager

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Etter å ha sjekket på TripAdvisor , falt valget på Thon Hotell i Stavanger. Det ble et opphold vi ser tilbake på med glede. Positive og hyggelige mennesker i loungen, resepsjonen, restauranten og rengjøring. Flotte og rene rom hvor alt var på stell! Og sist men ikke minst, frokosten. Den var nydelig med friskpresset juice og alt du kan tenke deg av mat (eget baconfat ). Alt i alt et kanon opphold. Eneste negative må være internetthastigheten som ikke helt klarte å streame Netflix uten stopp... her kommer vi tilbake!

Opphold: november 2017, reiste som et par
Takk, Kim Eivind N

Kjære Kim Eivind N,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding og for dere valgte å bo ved Thon Hotel Stavanger. Høres ut som om dere virkelig hatt et fint og minnerikt opphold hos oss. Kjempeflott at mine flinke kolleger passet godt på dere og at frokosten var en positiv opplevelse. Jeg vil også undersøke din tilbakemelding vedrørende internetthastigheten nærmere da det selvsagt skal gå å streama netflix, tar for at du gjorde meg oppmerksom på det.

Hjertelig velkomne tilbake igjen i fremtiden.

General Manager