TripadvisorUSD 170
Expedia.comUSD 171
eDreamsUSD 170
CheapTicketsUSD 171
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med sentral beliggenhet i Stavanger. Rommene er litt små, men fine og har veldig gode senger. Store og gode puter i sengen. For oss som liker store puter - disse er helt fantastiske. Vi hadde rom mot bakgården. Det var helt stille om natten selv om vi hadde vinduet åpent. Superbra frokost med mange glutenfrie alternativer. Meget god og hyggelig service både i resepsjon og ved frokosten. Kort sagt - alt var veldig bra og vi er fornøyde. Anbefales!

Takk, 238anitah
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære Anita H,

Stort takk for at du valgte å bo hos oss, det setter vi stor pris på.
Alltid like hyggelig å få tilbakemeldinger som din, der du som gjest har hatt en positiv og minnerik opplevelse under ditt opphold. Vi jobber målrettet for å gi alle gjester gode erfaringer og blir alltid veldig glade når de velger å dele dem med oss, tusen takk.

Hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

———v Kanon service
———v Flott frokost.
———v Vennlig betjening.
———v Rene rom og fine rom.
———v Supre senger.

———v Og Skarre R :)

Dette hadde jeg ikke forventet fra gamle Thon i Klubbgaten. Meget positivt overasket!

Tusen takk! Kommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, kennethm873

Kjære Kenneth M,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Høres ut som om du hatt et kjempefint opphold hos oss og det er fantastisk å høre.
Vi takker hjertelig for at du valgte å bo hos oss og håper å få velkomne deg igjen i fremtiden.

Anmeldt 14. oktober 2018

Dette hotellet kan jeg trygt anbefale!
Service er i toppklasse, innsjekking var meget effektiv med veldig hyggelig betjening. Rommet var flott meg kjempe god seng. Rent og pent.
Det som likevel imponerte mest var uten tvil frokosten. Hele konseptet med frokost og service i frokostsalen var i topp klasse.
Jeg har bodd på et hotell i Trondheim som får skryt for sin hotell frokost, men Thon Hotel Stavanger er bedre. Kombinasjonen av god mat, stort utvalg og førsteklasses service er unik i hotell sammenheng.
Veldig bra.

Takk, johnh_kona
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære John Håkon A,

Tusen takk for en kjempeflott tilbakemelding, dine ord betyr mye for oss.
Det er virkelig hyggelig å lese om det du har opplevd under ditt besøk hos oss. At alt ifra innsjekk og rom, til service og mat har leverts på et så høyt og tilfredsstillende nivå gjør meg både glad og stolt. Vi har som mål å levere gjesteopplevelser helt i toppsjiktet og det er alltid svært begeistrende og motiverende når vi får tilbakemeldinger som bekrefter at vi klarer det. Jeg skal stolt dele din fine tilbakemelding med mine kolleger og jeg vet du kommer sette minst like stor pris på den som jeg gjør.

Vi håper vi får mulighet å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Overaskende og positiv opplevelse. Bor ofte på hotell i Stavanger, men første gang på dette hotellet.
Flott mottagelse i resepsjonen, små rom men gode senger. Den virkelig STORE opplevelsen var frokosten, utrolig utvalg og personal som ønsker deg verdens beste dag! Her bor jeg snart igjen.

Takk, larsd435

Kjære Lars D,

Tusen takk for ditt tilbakemelding.
Utrolig hyggelig å høre at vi gjort et godt inntrykk på deg og at både seng, personale og frokost bidratt til ditt positive opphold.
Vi har stort fokus på nettopp mat- og serviceopplevelser og det er alltid kjempehyggelig og motiverende når vi får tilbakemeldinger som din. Jeg gleder meg til å dele dine fine ord med mine dyktige kolleger.

Takk for at du testet oss og vit at du er hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg ble ved innsjekking møtt av en veldig hyggelig dame på opplæring. Selv om hun ikke hadde kjennskap til alt siden hun var ny, prøvde hun å hjelpe og var veldig hyggelig og imøtekommende. Det jeg likte best med hotellet var frokosten. Nydelig buffet og service! Noe av det beste jeg har opplevd på hotell i Norge. Frokosten har alt en kan ønske seg og det er flott servering med hyggelige folk som jobber i salen. Tilbudet om kveldsmåltid er genialt. Det er god mat og et strålende alternativ til middag ute. Kommer med all sikkerhet tilbake neste gang jeg er i Stavanger!

Takk, Sofi L

Kjære Sofi L,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Høres ut som du hatt et meget godt og trivelig opphold hos oss og det er helt fantastisk.
At du opplevde god service i kombinasjon med flotte matopplevelser er utrolig gøy å høre og noe jeg stolt skal dele med mine kolleger.

Takk for at du valgte å bo hos oss og hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.