Booking.comUSD 170
CheapTicketsUSD 168
Orbitz.comUSD 168
eDreamsUSD 170
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Her har andre hoteller mye og lære av disse.
Følelsen i fra du kommer til du reiser er unik til hotel å være.

Starte ankomsten med fantastisk hyggelig betjening i resepsjonen !

Små men veldig flotte og rene rom med tidenes dusj
Smart TV, Bose høytaler m/Bluetooth.

Kveldsmat - God og variert mat for en hver. hyggelig betjening som passer på at det er rent og fint hele tiden.
Servere som regel en suppe , brødmat og en varmrett.

Frokost - Her tar jeg av min hatt.
Utvalget er enormt. Ferskt og godt.
Service nivået til ansatte er fantastisk. Smilende og hyggelige ansatte.
trekker spesielt frem ei som er i fra Finland. Hun bidrar til at jeg får en veldig god start på dagen. selvfølgelig alle de andre også. Disse folkene bør "sjefen" gi en liten ekstra oppmerksomhet :)

Utsjekk hurtig og enkelt.

Kommer selvfølgelig tilbake :)

Takk, toreh565
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære Tore H,

Tusen takk for en flott tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Kjempehyggelig å høre at du er så fornøyd med alt og at du virkelig verdsetter både våre fasiliteter, maten og ikke minst mine dyktige kolleger.

Vi har som mål å levere unike og genuine serviceopplevelser til våre gjester og ord som dine bekrefter at vi klarer det. Utrolig motiverende, tusen takk!

Jeg skal stolt lese opp dine fine ord for mine kolleger.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Nyoppusset fint Hotel med gode senger, smart TV , BT høyttaler for å høre på musikk, minibar, deilig dusj osv!

Kveldsmat i fresh lounge, flott frokost, hyggelige ansatte.

Bor her neste gang det blir tur til Stavanger også!

Takk, alexandero420
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære alexander o,

Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Godt å høre at du likte hotellet, våre fasiliteter og service tilbud.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fint og rent rom, deilig frokost, god kveldsmat, god service, prima beliggenhet. Hotellet er sikkert ikke det mest estetisk vakre i Stavanger men alt deg andre veier opp for det. Alt i alt en topp opplevelse. Vi storkoste oss. Kommer gjerne tilbake hit ved neste Stavanger-besøk.

2  Takk, 741cecilien

Kjære Cecilie N,

Tusen takk for deres opphold.
Kjempehyggelig å høre at alt falt i smak og at dere er fornøyde med oppholdet.
Vi setter pris på dine fine ord og for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.

Håper å velkomne dere tilbake snart igjen.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med sentral beliggenhet i Stavanger. Rommene er litt små, men fine og har veldig gode senger. Store og gode puter i sengen. For oss som liker store puter - disse er helt fantastiske. Vi hadde rom mot bakgården. Det var helt stille om natten selv om vi hadde vinduet åpent. Superbra frokost med mange glutenfrie alternativer. Meget god og hyggelig service både i resepsjon og ved frokosten. Kort sagt - alt var veldig bra og vi er fornøyde. Anbefales!

Takk, 238anitah

Kjære Anita H,

Stort takk for at du valgte å bo hos oss, det setter vi stor pris på.
Alltid like hyggelig å få tilbakemeldinger som din, der du som gjest har hatt en positiv og minnerik opplevelse under ditt opphold. Vi jobber målrettet for å gi alle gjester gode erfaringer og blir alltid veldig glade når de velger å dele dem med oss, tusen takk.

Hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

———v Kanon service
———v Flott frokost.
———v Vennlig betjening.
———v Rene rom og fine rom.
———v Supre senger.

———v Og Skarre R :)

Dette hadde jeg ikke forventet fra gamle Thon i Klubbgaten. Meget positivt overasket!

Tusen takk! Kommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, kennethm873

Kjære Kenneth M,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.
Høres ut som om du hatt et kjempefint opphold hos oss og det er fantastisk å høre.
Vi takker hjertelig for at du valgte å bo hos oss og håper å få velkomne deg igjen i fremtiden.