Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. januar 2019

Meget bra hotel med litt ekstra av alt. Meget hyggelig personell. Veldig god frokost, bedre utvalg og høyere kvalitet en det som er vanlig på hotel i norge. Også litt uvanlig med servering av kveldsmat med to varmretter pluss godt utvalg av brødmat og salat.
Suverent hotel å velge hvis en ønsker seg en bytur med overnatting. Kan anbefales på det sterkeste.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Oyvind34
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære Oyvind34,

Stort takk for at du valgte å bo hos oss.
Høres ut som du hatt en virkelig fint opphold hos oss og det er kjempehyggelig å høre.
Gøy at du løfter frem både mat, service og beliggenhet. Vi takker hjertelig for at du tok deg tiden å gi oss en tilbakemelding.

Varmt velkommen åter.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Meget fornøyd med dette hotellet og anbefales på det sterkeste. Flotte moderne rom og fine farger etter vår smak. Meget god seng, sov kjempe godt. Nydelig frokost buffet hvor servicen var super, fint med åpen kjøkken så man ser at maten er ny laget og ikke holdt seg varm i varmeskap over lengre tid. + ligger midt i sentrum som var enda et pluss for oss.

1  Takk, lineh951

Kjære lineh951,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Høres ut som dere hatt det skikkelig fint hos oss og det er fantastisk.
Vi jobber målrettet for å gi genuine service- og matopplevelser og det er alltid meget hyggelig å høre når vi gjør akkurat det.

Vi håper å få velkomne deg tilbake ved senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Rett i hjertet av sentrum med kort gåavstand til det meste av shopping, servering og severdigheter.
Hyggelig og oppmerksomt personale i resepsjon og frokostsalen.
Trivelig resepsjonsområde med bl.a Nespresso maskin.
Rommet var tiltalende og rent. Strykejern og brett på rommet. Gode senger. Manglet bare USB uttak for lading av blant annet headset.
Veldig bra frokost og en i reisefølge, ikke jeg, hadde også spist kveldsmat som var bra.
Kommer tilbake hit.

Takk, Adventures67

Kjære Adventures67,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding.
Høres ut som du hatt det fint hos oss og at både mine flinke kolleger og våre fasiliteter har bidratt til å gjøre det opphold positivt. Vi jobber mye med service og mat og det er alltid veldig hyggelig når det blir lagt merke til.

Vi håper å velkomne deg snart igjen.

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Nytt og fresh hotell. Dette er et hotell i særklasse med fantastisk frokost (en hel vegg med glutenfrie produkter), kveldsbuffet og topp service. Vi fikk f.eks. tilbud om ulike kaffealternativer ved frokostbordet, og kaffen ble uoppfordret servert med et glass vann ved siden av. Dette er små detaljer som betyr mye for totalopplevelsen.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, JoagEgersund_Norway
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Kjære JoagEgersund_Norway,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Utrolig trivelig å høre hvor fornøyde dere er med ert opphold. Vi forsøker alltid overstige gjesten forventninger og gjøre vår service så personlig som mulig og det er veldig gøy når det gir så positive resultat.

Takk for oppholdet og hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Har veldig fornøyd med rommet, og enda mer med frokosten som var eksepsjonelt bra. Virkelig å anbefale. Sentralt beliggende og god service var også veldig bra. Må understreke hvor god frokosten var, personellet serverte til og med kaffe ved bordet.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, richardstake
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Kjære Richard S,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Godt å høre at du hatt det fint hos oss og at du verdsetter både frokosten og servicen. Det er to av de områdene vi har mye fokus på og det er kjempehyggelig at det blir merket.

Vi håper du kommer tilbake til oss igjen i fremtiden.