Anmeldt 23. april 2019

Meget hyggelig og serviceinstillt personale.
Frokost var innholdsrik og god.
Plassering sentralt midt i sentrum med gangavstand til det meste.
Vi følte oss veldig velkomne her og kommer gjerne igjen til dette hotellet.

1  Takk, 291magnars
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2019

Kjære 291magnars,

Stort takk for din kommentar her på tripadvisor.
Utrolig hyggelig å høre at mine kolleger gav minnerik og usedvanlig god service.
Gode gjeste opplevelser er vårt mantra og det er alltid like motiverende å få tilbakemeldinger som din.
Også kjempehyggelig å høre at frokosten levde opp til forventninger.

Hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Flotte rom,flott service og fantastisk frokost Anbefaler virkelig dette hotellet! Perfekt beliggenhet i forhold til shopping og restauranter. Kommer garantert tilbake til dette hotellet! Har ikke noe negativt og skrive om oppholdet!

Takk, 838ainat

Kjære 838ainat,

Tusen takk for din fine tilbakemelding.
Godt å høre at du ha du likte hotellet så godt og at du ikke har noe negativt å bemerke.
Vi jobber stadig og har stort fokus på at gi alle våre gjester flotte og minnerike opplevelser. Akkurat sånn som du beskriver.

Vi gleder oss til å velkomne deg tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 8. april 2019

Et fantastisk hotell midt i Stavanger. Kjempefine rom, særdeles hyggelig og ekspeditt betjening og nydelig frokost! Flott også med tilbud om kveldsmat i lun og hyggelig atmosfære. Anbefaler virkelig dette hotellet!

Takk, Jenny L
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2019

Kjære Jenny L,

Tusen takk for at du valgte å dele dine erfaringer med andre her på tripadvisor.
Utrolig hyggelig å høre hvor fornøyd du er med oppholdet og våre fasiliteter og tilbud.
Vi ønsker å gi alle våre gjester ekstraordinære mat- og serviceopplevelser og det er fantastisk hyggelig å høre at vi klart nettopp det.

Tusen takk for din anbefaling og hjertelig velkommen igjen ved senere anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Fra jeg kom inn døren, til jeg møtte resepsjonisten, til så å komme inn på rommet, når jeg var og spiste kveldsmat, til et rom med stillhet og god nattesøvn, til frokosten og utsjekk.
Hyggelig, hjertelig, fint, fantastisk beliggenhet, god mat...i en by som er super!!!

Takk, Beathe Monica S
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Kjære Beathe Monica S,

Fantastisk hyggelig å lese din tilbakemeldingen.
Virker som ditt opphold har vært vellykket på alle måter og at du virkelig har kost deg hos oss.

Takk for fine ord og hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Var i Stavanger i forbindelse med jobb. Et herlig Hotel med ansatte som fikk deg til å føle deg velkommen.
Rommet var nydelig, dusjen helt fantastisk og frokosten helt topp.
Hadde behov for møterom og det ble løst ved at hotellet booket på et annet Thon hotell rett i nærheten.
Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Idahestnes77
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Kjære Idahestnes77,

Takk for din hyggelige tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Godt å høre at du hatt det fint hos oss og at mine dyktige kolleger har tatt godt være på deg.
Også veldig hyggelig at du løfter frem både rom og ikke minst frokosten vår.

Vi håper å velkomne deg igjen i fremtiden.