Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Flott frokost på 17. Mai. Dette skal absolutt bli en årlig tradisjon! Flott service, velkomst drink, god mat og god og rolig atmosfære. Likte å ha innsyn til kjøkkenet, det gjør at man føler seg trygg på maten som blir laget :)

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Lene G
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Lene G,

Tusen takk for ditt besøk og for din hyggelige kommentar.
Glad jeg blir å høre at du likte både frokosten, servicen og lokalet.

Vi takker for din rekommandasjon og gleder oss til å se deg igjen i fremtiden.

Anmeldt 13. mai 2019

Fantastisk fint hotel med super betjening i alle avdelinger, utsøkt frokost med godt utvalg og lokale råvarer. Godt utstyrt treningsrom og fin lounge med kveldsmatbufét. Flybuss rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Srs70
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2019

Kjære Srs70,

Stort takk for din fine tilbakemelding, den betyr mye for oss.
Utrolig hyggelig at mine flinke kolleger tatt godt være på deg og at frokosten vært utsøkt.
At du også setter pris på vårt kveldsmatkonsept og treningsrom er kjempeflott å høre.

Vi takker hjertelig for din positive kommentar.

Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Kan bare anbefale dette hotellet, veldig hyggelige ansatte som får deg til å føle deg velkommen. Rene, pene rom, og gode senger. Og frokosten er bare i en klasse for seg selv. Beliggenheten kunne knapt vært bedre, kort avstand til det meste i byen.

Takk, BadEyeBill
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2019

Kjære BadEyeBill,

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, den verdsetter vi høyt.
Utrolig hyggelig å høre at du føler deg velkommen hos oss og at alt ifra rom og renhold til beliggenhet og frokost lever opp til dine forventninger.

Takk for din anbefaling og varmt velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 29. april 2019

Her sov jeg godt. Ethvert møte med en medarbeider var positivt. Når det var et problem var det sterk vilje til å løse det. Hotellets "lag-kultur" virker å være selve essensen av slik et hotell skal være: Gjesten først! Anbefaler hotellet.

Takk, CosmoArne

Kjære CosmoArne,

Tusen takk for fine ord og for at du valgte å bo hos oss.
Dine ord varmer, for det er akkurat det vi jobber for - at alle våre gjester skal få gode serviceopplevelser i alle led uansett avdeling, tid eller situasjon. Vi lover å fortsette jobbe målrettet også i fremtiden.

Takk for din positive tilbakemelding og hjertelig velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 23. april 2019

Meget hyggelig og serviceinstillt personale.
Frokost var innholdsrik og god.
Plassering sentralt midt i sentrum med gangavstand til det meste.
Vi følte oss veldig velkomne her og kommer gjerne igjen til dette hotellet.

1  Takk, 291magnars
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2019

Kjære 291magnars,

Stort takk for din kommentar her på tripadvisor.
Utrolig hyggelig å høre at mine kolleger gav minnerik og usedvanlig god service.
Gode gjeste opplevelser er vårt mantra og det er alltid like motiverende å få tilbakemeldinger som din.
Også kjempehyggelig å høre at frokosten levde opp til forventninger.

Hjertelig velkommen tilbake igjen i fremtiden.