Booking.comUSD 171
TripadvisorUSD 169
eDreamsUSD 171
Orbitz.comUSD 169
Anmeldt 7. juli 2020

Gjennomført hyggelig og sevice-innstilt betjening! Til og med corona-frokosten var perfekt opplagt! Vi skulle dra med bilferga inn Lysefjorden, men der manglet betjeningen informasjon om hvor og når. Kun hurtigbåten visste de om. Men trivelig var de likevel. :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, PaulB7952
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære PaulB7952,

Stort takk for at dere valgte å bo ved Thon Hotel Stavanger.
Godt å høre at dere opplevde både gjennomført service og kvalitets frokost under oppholdet.
Dumt at vi ikke hadde tilstrekkelig informasjon vedrørende rutetidene, beklager det.

Vi håper å få velkomne dere tilbake igjen ved annen anledning.

Anmeldt 7. juli 2020

Et utmerket hotell måter. Sentral beliggenhet, trivelig og serviceinnstilt personale, god mat, og ikke minst hotellrom som jeg vil det skal være for korttidsopphold. Lenestol og skrivebord, minibar, safebox, et godt og fint utstyrt bad, og god seng. Og ikke minst god plass.

Romtips: Sentral beliggenhet
Takk, Arne S

Kjære Arne S,

Tusen takk for dine fine ord.
Kjempehyggelig å høre at ditt opphold har vært vellykket og at alt fra rom, til mat og betjening har levd opp til dine forventninger. Vi takker for din anbefaling og håper å se deg her igjen i fremtiden.

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet gav oss ein utrulig flott opplevelse av Stavanger. Dei var service innstilt i alle ledd på hotellet. Dette gjorde til at vi ikkje hadde lyst å reise videre og på grunn av at Stavanger leverte i sammen med hotellet alt vi kunne tenka oss.

Takk, Ole63

Kjære Ole63,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Utrolig kjekt å høre at hotellet hva med å bidro til et vellykket besøk i Stavanger og at alle mine kolleger utvist god serviceinnstilling. Takk for at du tok deg tiden og gi oss din rekommandasjon.

Varmt velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Oppriktig hyggelig og serviceinnstilt personell både i resepsjonen og i frokostsalen. Nydelig frokost selv med a la carte som corona tiltak. Rent og fint rom. Perfekt beliggenhet midt i Stavanger sentrum. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 23linn
Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Kjære 23linn,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
Utrolig kjekt å høre at dere hatt det fint hos oss, og at hotellets fasitlister og personale har bidratt til et vellykket opphold. Vi takker hjertelig for dine fine ord og håper å få velkomne deg igjen i fremtiden.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Byggearbeid RETT utenfor vinduet fra kl 04.30. Takke meg til fulle folk på vei hjem fra byen. Med superior rom på et sikkert (knapt nok) kvart fullt hotell var det vel noe unødvendig å legge oss akkurat her. Det er bare å stå opp og glede seg til forhåndsbestilt frokost a la Corona.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Susi73

Kjære Susi73,

Takk for din tilbakemelding, og for ditt opphold hos oss.
Dette hva meget beklagelig lesing, og jeg må få begynne med å virkelig beklage.
Er selvsagt ikke greit å få ødelagt søvnen på denne måten.

Det er flere saker jeg gjerne skulle få vite mer om og jeg håper derfor du kan sende meg en epost på olle.aulin@olavthon.no med dine kontaktopplysninger så jeg kan får kontakte deg per telefon.

Det jeg kan si på generelt grunnlag fra tidligere erfaringer, uten nærmere fakta i denne saken er arbeid på denne tiden av døgnet sjelden skjer av et byggefirma, men muligens veivesenet. Og de pleier vanligvis å gi beskjed ved nattarbeid. Meg betjent så er det ikke noen informasjon vi har mottatt i dette tilfelle, men jeg skal undersøke nærmere. Hadde dette vært kjent for oss så hadde vi selvfølgelig gjort tiltak for minimere støy for våre gjester og ikke plassert dere i nærheten. I tillegg så har vi en begrenset antall superior rom så vi kan godt ha hatt fullt i den kategorien til tross for at hotellet har mange ledige rom.

Uansett, veldig ulykkelig. Jeg håper virkelig du tar deg tid å sender meg en epost så jeg får høre mer om saken. Det hadde jeg satt veldig pris på.