kr 1 910
Fullt refunderbart før fre. 7. jun.
kr 2 185
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
Bli belønnet med One Key
5,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020via mobile enheter
Olle Aulin, General ManagerThon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. juli 2020
Kjære 297kristinad,

Tusen takk for deres opphold hos oss, det verdsetter vi høyt.
Utrolig kjekt å høre at besøket har vært vellykket på de fleste måter og at alt fra rom utforming, interiør og bad levde opp til deres forventninger. Trist og beklagelig at det ble rot med betalingen men godt det tilslutt løste seg.

Vi håper å få velkomne dere igjen ved annen anledning.

kr 2 001
    5.5 km fra Thon Hotel Stavanger
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 14. juli 2020

Utmerket hotell og god frokost i disse Covid 19 tider,ble godt tatt imot og serviceinnstilt personale.
    Har brukt dette hotellet tidligere,samme gode service.
    Gode senger og madrasser.
    Parkering like i nærheten.
    Kommer gjerne igjen😎

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, JohnA5911
    Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære JohnA5911,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
    Høres ut som at du ved denne anledning, akkurat som tidligere hatt det fint hos oss og at både service, frokost og rom fasiliteter lever opp til dine forventninger. Det gleder oss svært mye å høre.

Takk for tilliten og hjertelig velkommen igjen ved senere anledning.

Anmeldt 7. juli 2020

Gjennomført hyggelig og sevice-innstilt betjening! Til og med corona-frokosten var perfekt opplagt! Vi skulle dra med bilferga inn Lysefjorden, men der manglet betjeningen informasjon om hvor og når. Kun hurtigbåten visste de om. Men trivelig var de likevel. :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, PaulB7952
    Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære PaulB7952,

Stort takk for at dere valgte å bo ved Thon Hotel Stavanger.
    Godt å høre at dere opplevde både gjennomført service og kvalitets frokost under oppholdet.
    Dumt at vi ikke hadde tilstrekkelig informasjon vedrørende rutetidene, beklager det.

Vi håper å få velkomne dere tilbake igjen ved annen anledning.

Anmeldt 7. juli 2020

Et utmerket hotell måter. Sentral beliggenhet, trivelig og serviceinnstilt personale, god mat, og ikke minst hotellrom som jeg vil det skal være for korttidsopphold. Lenestol og skrivebord, minibar, safebox, et godt og fint utstyrt bad, og god seng. Og ikke minst god plass.

Romtips: Sentral beliggenhet
    Takk, Arne S

Kjære Arne S,

Tusen takk for dine fine ord.
    Kjempehyggelig å høre at ditt opphold har vært vellykket og at alt fra rom, til mat og betjening har levd opp til dine forventninger. Vi takker for din anbefaling og håper å se deg her igjen i fremtiden.

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet gav oss ein utrulig flott opplevelse av Stavanger. Dei var service innstilt i alle ledd på hotellet. Dette gjorde til at vi ikkje hadde lyst å reise videre og på grunn av at Stavanger leverte i sammen med hotellet alt vi kunne tenka oss.

Takk, Ole63

Kjære Ole63,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
    Utrolig kjekt å høre at hotellet hva med å bidro til et vellykket besøk i Stavanger og at alle mine kolleger utvist god serviceinnstilling. Takk for at du tok deg tiden og gi oss din rekommandasjon.

Varmt velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Oppriktig hyggelig og serviceinnstilt personell både i resepsjonen og i frokostsalen. Nydelig frokost selv med a la carte som corona tiltak. Rent og fint rom. Perfekt beliggenhet midt i Stavanger sentrum. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, 23linn
    Olle A, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Kjære 23linn,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.
    Utrolig kjekt å høre at dere hatt det fint hos oss, og at hotellets fasitlister og personale har bidratt til et vellykket opphold. Vi takker hjertelig for dine fine ord og håper å få velkomne deg igjen i fremtiden.