Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
ZenHotels.com
FindHotelUSD 167
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er en perle midt i Stavanger sentrum. Interiøret er gjennomført så til de grader, og rommene er behagelige og flotte med Smart-TV, BOSE-høyttaler, safe og minibar.
Små ting som teppet på rommet var helt fantastisk, og det er rett og slett et av de flotteste hotellene jeg har bodd på.
Og frokosten er faktisk den beste jeg har opplevd på et hotell noensinne!
Applaus!

3  Takk, KennethO547
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære KennethO547,

Tusen hjertelig takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Det er utrolig kjekt å høre at du hatt det så fint hos oss og at du er såpass fornøyd med våre fasiliteter, interiør, frokost og mye annet. Det virkelig varmer. Jeg lover å bringe dine hyggelige, applauderende ord videre til mine flinke kolleger.

Tusen takk for din anbefaling og varmt velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Budde på eit standard dobbeltrom, og desse romma er små, men utruleg trivelege likevel. Elskar alle dei fine detaljane og dei friske fargane. Smart-TV er heilt supert, og det var også kjekt med den gode høgtalaren frå Bose. Badet er også lite, men regndusjen er knallgod. Gode produkter på badet. Gratis vatn og farris i minibaren, tusen takk for det Vi hadde to veldig fine netter her i ei god seng, og er veldig nøgde med hotellet. Beliggenheten er jo også heilt suveren. Korona-frukosten var bra. Litt kjedeleg at det vart rot med betalinga då vi skulle sjekke ut, men etter å ha ringt hotellet fleire gonger, fekk vi svar på kva som hadde hendt. Det set vi pris på.

Takk, 297kristinad

Kjære 297kristinad,

Tusen takk for deres opphold hos oss, det verdsetter vi høyt.
Utrolig kjekt å høre at besøket har vært vellykket på de fleste måter og at alt fra rom utforming, interiør og bad levde opp til deres forventninger. Trist og beklagelig at det ble rot med betalingen men godt det tilslutt løste seg.

Vi håper å få velkomne dere igjen ved annen anledning.

Anmeldt 14. juli 2020

Utmerket hotell og god frokost i disse Covid 19 tider,ble godt tatt imot og serviceinnstilt personale.
Har brukt dette hotellet tidligere,samme gode service.
Gode senger og madrasser.
Parkering like i nærheten.
Kommer gjerne igjen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, JohnA5911

Kjære JohnA5911,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Høres ut som at du ved denne anledning, akkurat som tidligere hatt det fint hos oss og at både service, frokost og rom fasiliteter lever opp til dine forventninger. Det gleder oss svært mye å høre.

Takk for tilliten og hjertelig velkommen igjen ved senere anledning.

Anmeldt 7. juli 2020

Gjennomført hyggelig og sevice-innstilt betjening! Til og med corona-frokosten var perfekt opplagt! Vi skulle dra med bilferga inn Lysefjorden, men der manglet betjeningen informasjon om hvor og når. Kun hurtigbåten visste de om. Men trivelig var de likevel. :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, PaulB7952
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære PaulB7952,

Stort takk for at dere valgte å bo ved Thon Hotel Stavanger.
Godt å høre at dere opplevde både gjennomført service og kvalitets frokost under oppholdet.
Dumt at vi ikke hadde tilstrekkelig informasjon vedrørende rutetidene, beklager det.

Vi håper å få velkomne dere tilbake igjen ved annen anledning.

Anmeldt 7. juli 2020

Et utmerket hotell måter. Sentral beliggenhet, trivelig og serviceinnstilt personale, god mat, og ikke minst hotellrom som jeg vil det skal være for korttidsopphold. Lenestol og skrivebord, minibar, safebox, et godt og fint utstyrt bad, og god seng. Og ikke minst god plass.

Romtips: Sentral beliggenhet
Takk, Arne S

Kjære Arne S,

Tusen takk for dine fine ord.
Kjempehyggelig å høre at ditt opphold har vært vellykket og at alt fra rom, til mat og betjening har levd opp til dine forventninger. Vi takker for din anbefaling og håper å se deg her igjen i fremtiden.